Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opelból melyiket érdemes?

Opelból melyiket érdemes?

Figyelt kérdés

5-600 körül keresek 5 ajtós kombit, de nem tudom Astra, Vectra vagy Omega lenne-e jobb. Méretben így van a sorrendjük ha jól tudom és nagy kellene, bár az Omega már elég régi. Nem mintha a másik kettőből újabbakat kapni lehetne ennyiért, de azok még futnak ma is pl és sokat is látok belőle az utakon.

Két literes 16 szelepes jöhet csak szóba, se kisebb, se nagyobb. Automatát is szívesen kipróbálnám, de nemtudom a régi hidraulikus mennyit ejt a teljesítményen, mennyire emel fogyasztást, mennyire szervizigényes.


2016. dec. 23. 00:11
 1/3 anonim ***** válasza:
5-600 körül talán találsz értelmes nem lepusztult B Vectrát ( ami még nincs ronggyá rohadva).
2016. dec. 23. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Ennyire rohadnak? Azt tudom a kipuff előszeretettel szétrohad és a komplett csere se olcsó.

Hát végül is melyik autó nem rohad 20 év körül... Japánokat nem ismerem, de sok jót mondanak róla, Passat meg ugyanúgy lelakott izé ennyiért. Ezért is Opelnél maradtam végül.


Azt még kifelejtettem, hogy mindenképp hengerenkénti injektoros kell, szóval az Omega minden esetben kiesik, mert se az, se 16 szelepes nincs belőle ahogy nézem a motorleírásait.


Vectra meg Astra motorjaiban a 16 szelepnek van amúgy bármiféle vezérlése? Alacsony fordulaton lezár 8 szelepre vagy elővezérlés, ilyeneket tud már?

EGR van már bennük?

2016. dec. 23. 09:00
 3/3 anonim ***** válasza:

Úgy látom hogy ezeknek a paramétereknek két motortípus felel meg, amit már legalább a B Vectrába szereltek. Mind a kettőben van EGR:


X20XER

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 86,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cm³): 1998

Leistung (kW bei min-1): 118 / 6500

Drehmoment (Nm bei min-1): 188 / 4300

Verdichtung: 10,8 : 1

Motormanagement: Siemens Simtec 70

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Eigenschaften:

Verwendung: Astra G (F23SR)


X20XEV

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 86,0

Hub (mm): 86,0

Volumen (cm³): 1998

Leistung (kW bei min-1): 100 / 5600

Drehmoment (Nm bei min-1): 185 / 4000, 188 / 3200 (Astra F, Vectra B bis MJ99), 188 / 3400 (Astra G, Vectra B ab MJ99)

Verdichtung: 10,8 : 1

Motormanagement: Siemens Simtec 56.1, ab MJ96 Siemens Simtec 56.5, Astra G Siemens Simtec 70

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Eigenschaften: ab Motornummer 14449586 oder 31000001 Ausgleichswellen (MJ98)

Verwendung: Astra F (F18WR/CR, AF20), Astra G (F18WR/CR, F23SR, AF20), Calibra (F18CR, F18+CR, AF20), Omega B (R25, AR25), Vectra A (F18WR/CR, F18+CR, AF20), Vectra B (F18WR/CR, F23SR, AF20)

2016. dec. 23. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!