Kuplungozás, jól figyeltem meg kb, így kell mennie, nagyjából?
Hobbi szinten segítek egy ismerősömnek,aki autószerelő,és maszekol a műhelyben,munka után.
És kb most láttam kuplungcserét,teljes munkafolyamatban.
Ahogy néztem : ugyebár kerék le mindkettő első.
Kitámasztó gömbfej anyáját és a féltengely anyáját le,váltóolaj le,leütni a kit.gömbfejet , majd a féltengely csavarok is le,és a 2 féltengely mehet le,a motort alátámaszt,mi úgy csináltuk,hogy 2 legkönnyebben hozzáférhető csavart benthagytuk,tartónak.
Tartóbak le,meg persze apróságok,csatik stb...
Majd a 2 tartócsavart ki,persze ekkor 3-an fogtuk már ,mig ő légkulcscsal kiszedte azt a kettőt.
Aztán innentől kb csak csavarozgatás volt,és mondta,hogy a váltó levételig van kb munka,a kuplung már semmi kb.
Nekem pont váltót kellene cserélnem,és elvileg kb ilyen az én kocsimon is (206-os peugeot) ,csak azért érdekel,mert amikor az enyémen cserélnénk szeretnék én is szemlélőn kívül ott lenni,rendesen,és részt venni.
A mostani kuplungom nincs 25e km-es.
Azzal nincs bajom,hibátlan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!