Mi baja lehet ennek a Swiftnek?
94-es 1.3-as 8 szelepes Suzuki Swift. Hidegen, 1. indításra nehezen indul. Az akksi teker rendesen, az önindítóval sincsen baj. Viszont 10-15-öt fordul a motor mire beindul, + kis gázadás is kell neki. Injektoros rendszerű, már nem karburátoros verzió.
Mi lehet a baja? Annyit elöljáróban, hogy a termosztát pár éve rossz, karton papír van bent telenként, most is.
Ez valóban így van.
A gyertyák idén lettek cserélve, olajat, szűrőket évente cserélek.
Ha ezeket megcsináltatom amiket írtál jobb lesz a motor?
lehet az sok minden
Egyébként a régi swiftbe kb 1500 forint a termosztát
Mé nem veszel bele?
Előbb melegszika motor és kevesebbet fog fogyasztani, nem beszélve arról hogy télen előbb bemelegszik így kisebb a kopás.
Lehet ez a hidegindító rendszer szarakodása, gyenge ac pumpa, koszos benzinszűrő, koszos fojtoház stb...
Picit kell törödni minden autóval mert különbben bekrepál.
Te tényleg inkább tönkrevágsz egy jó kis kocsit pár év alatt, minthogy rákölts 1450 Ft-ot?????
Meg is érdemled, ha egyszer nem indul el. Csóri kocsi (nekem is swiftem van, szinte soha semmit nem kell költeni rá, járjál busszal, ha ennyire zsidóskodsz...)
Egy költői kérdés:
injektornál minek tapicskolod a gázt az önindítózás alatt? :O
Az injektorosnak a motorvezérlője maga dúsítja a benzin-levegő keveréket, illetve állítja egy léptetőmotorral azt a pillangószelepet, amit te a lábaddal, azaz a gázpedállal is állítasz gázadáskor. Nem kellene gázpedált nyomkodni indítózáskor injektoros autó esetén, ha mégis, akkor valahol a HW-ben lesz probléma. Egyáltalán nem biztos, hogy a léptetőmotor a hibás, csak mondtam, hogy a vezérlő megcsinál helyetted dolgokat.
Tipp: A gyújtókábeleket is le kell cserélni x év után, el tudnak érni, illetve biztos lehet valahogy időközben is ellenőriztetni.
Történet: Volt egy öreg autónk, és az produkált olyat, hogy volt, hogy percekig sem tudta beindítani a motort, és volt, hogy emiatt lemerült az akkumulátor is, de máskor meg pöccre indult a motor. Jó kis kutakodás volt, mire kiderült a probléma oka. Amikor már ki volt cserélve minden, ami tipikus szokott lenni, jött a legózás, egy valami kivesz, a helyére egy másikat betesz, próba cseresznye, és voila, kiderült, hogy az indítómotor volt a hibás. Az volt a baja, hogy a tekercselése volt zárlatos, de az is csak akkor, ha éppen olyan kedve volt.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy sokszor nem egyértelműk a problémák, és kiderül, hogy magad nem is tudtad volna megoldani. Ha a tipikus dolgok sem hoznak eredményt, mindenképpen vidd el szervizbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!