Én most készülök 3.0 tdi-t venni. Erős, megbízható, és bírja a km-t. A vezérműlánc rendszer nagyon drága, és drága beszereltetni is mert a belső oldalán van a motornak, de ha azt vesszük, hogy a 2.0-ban a szíjat 80ezrenként cserélni kell, akkor ugyanott vagyunk, mintha 350ezerért (Huf) cserélném a 3.0-ban 3-4százezer kmenként. Soha nem hallottam róla rosszat.
Az 1.9 Tdi szintén jó de elég karcsú egy közel 2 tonnás autóhoz.
Benzinesből sima FSI-t vegyél, turbósat se 1.8 se 2.0-at ne. Ha csak nem akarsz motorfelújításra több ezer eurókat kifizetni 150ezer kmenként.
Az S-line és nem S-line közötti különbség lehet mind Interior s mind Exterior. Külsőleg a küszöbök és a lökhárítók mások, sportosabb kialakításúak,valamint elengedhetetlen kelléke az S-line csomagnak kívül a króm csíkozás mindenen.
Belülről pedig úgy szint ég és föld a különbség mind az ülések, mind a műszerfal kialakítás. Felszereltség nem S-line függő.
Vegyél egy S-linet és áll meg egy sima mellett a tieddel, és érezni fogod a különbséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!