Audi chiptuning problémában jártas valaki?
Az alany egy 2013-as A6 tdi. 230 kW-os.
Meg lett chippelve 5 napja, elég bitang lett, de ma egy kigyorsítás során hirtelen elvette a gázt, bevillant a check engine és alig ment (gondolom, vészüzembe állt).
Leállítva és újraindítva tökéletesen működött megint, de a 6-8-10. gyorsításnál (nem számoltam, hányadiknál) megint ezt csinálta, stop-start után újra ok volt.
2 nap múlva ér rá a mester, aki szervizeli, addig gondoltam, megkérdem, hátha vki találkozott már hasonló problémával.
A chippes tag külföldön van, egyelőre elérhetetlen.
Tudom, hogy kötözködés, meg minden, de nem volt elég az a 313 lóerő annak a 3000-res motornak? :)
Amúgy valamit nem csinált jól a mester, itt az ECU csillió dolgot figyel, és ha csak egy apró hibát érzékel (az igényesen megírt chip miatt például), akkor ez történik. Millió oka lehet a dolognak amúgy, és vigyázz, nehogy pont akkor jöjjön elő, mikor egy kamiont előznél.
Soha sem elég.. :-)
Anno volt 1.8 turbóm, az 290 Le-ig lett húzva, nyilván nem csak egy programmal.
Ez nem lett jelentősen elírva, padon 362 Le és 728 Nm teljesítményt mutatott.
Nem előzök vele már, garázsban várja a mestert és a chipest, aki nem 20-ért csinálta, hanem 90-ért..
nyomjad csak, majd egyszer kikonyokol a hajtorud a blokk oldalan, te meg ott fogsz allni butan, es csak kerdezgeted hogy ez most miert?
Aki elhiszi hogy csippel lehet ennyit hozni buntetlenul az minimum naiv es tajekozatlan.
Köszi mindenkinek a hozzászólást, a mester megoldotta, de h miként, az az ő titka marad.
Mindegy, nekem egy 20-asom, neki szűk egy órája "bánta", már mehettem is érte.
Legalább használva volt a roadster, bár ilyenkor már nem szívesen hoztam ki, nyári autó az.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!