Ingadozó alapjárat probléma?!
Nagyon alacsony lett az alapjárat olyan 500-600 korulire szokott leesni
ismerősöm azt mondta hogy az alapjárati motort ki kell szedni es kitakarítani de ideiglenesen találtam egy másik megoldást csak nem tudom mennyire jo megoldás. A gáz pedál bowden a motortérben ahol megy a karburatorhoz ott van egy kis műanyag ami be van vagdalva es van rajta egy kis csat szerűség amit egy vágással odébb raktam és így megemelkedett az alapjárat mert olyan mint ha a lábam rajta lenne a gázpedálon és így az alapjárat olyan 800-900 körül van tehát pont optimális.
ez így jó vagy így túl dús a keverék vagy éppen az ellenkezője?! még egy két kérdés.. emiatt hogy így van megoldva fogyaszthat tobbet az auto? ha igen kb száz km-en mennyivel ?
Renault 19 chamade
Miért gányolsz, amikor a javasolt munka kb. 20 perces meló?
No meg még egy fél óra, amíg a fojtószelepet kitakarítod, mert az is gyakran elkoszolódik.
Azzal, hogy megfeszítetted a bovdent csak azt érted el, hogy az ECU nem tudja rendesen szabályozni a fordulatszámot. Nem biztos, hogy többet fog fogyasztani, de nem tar semeddig rendesen megcsinálni! (Egyébként a mechanikus fojtószelepeken szokott lenni ütközőcsavar is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!