Segitseget szeretnek kerni. Edesapamnak volt egy balesete juniusban. Ot hoztak ki hibasnak. Valaki segiteni?
Juniusban motoros balesetet szenvedett. Kanyarodott volna le egy bekotouthoz. A felezovonaltol kb. 10 cm-re volt. Nyujtotta a kezet hogy kanyarodik. Meg is kezdte a kanyarodast de egy bmw tipusu szgk kiutotte alola a motort. Eltort a bal keze a bal laba es 3 helyen berepedt a koponyaja. 10 napig bent volt a korhazban ebbol felet eszmeletlen allapotban toltotte. Nem emlekszik semmire. A bukosisakbol egy kb. 10 cm-es darab kitort.
Azt mondtak hogy edesapam lett a hibas mert lehuztak mindent az utrol igy a helyszint megsemmisitettek. A forgalmat sem allitottak le.
2 tanu van edesapam mellett es 2 tanu a gazolo mellett.
Mennyibe kerul egy fuggetlen szakertoi velemeny?
Mit tudunk ilyenkor tenni?
A helyszínelésen készülnek képek..akkor van baj, ha a helyszínelés előtt az érdekelt fél észrevétlenül egy picit átrendezi a helyszínt.
Ha a fényképek, és a tanuk alapján édesapád a hibás, akkor bizony baj van. a tanukat nem hallhattad mit is mondtak, sem a gázolót...édesapád meg nem emléxik semmire.
ez bizony bukta.
Jobb elejével kapta el, miközben balra akart kanyarodni. Tehát az autó már előzte a motorost.
Ha a motorost hozták ki hibásnak, akkor minden bizonnyal úgy ítélték meg, hogy a motoros nem jelezte kanyarodási szándékát. És ez esetben tényleg az autós lenne vétlen. Innen már nehéz igazságot csinálni, a tanúk is kitudja mit láttak...
Nincs ebben semmi különös. Ő a saját álláspontját védi - talán a BMW-st kellene?
Lehetett úgy ahogy az előző kommentelő írta, tehát a kocsi már megkezdte az előzést, ami holt térbe volt a motornak, esetleg nem fordította el a fejét a tükör meg kicsi, de lehet szimplán figyelmetlen volt.
Aztán lehetett úgy hogy az autós sietett, látta, hogy a motor a képzeletbeli felezővonalon és szeretné megkezdeni a fordulást, csak letojta mert nem akart lelassítani.
Bárhogy is volt legjobb tudomásom szerint az számít, hogy az előzést\kanyarodást ki kezdte meg először.
Ha fellebezni van értelme, én mindenképp próbálnék arra hivatkozni, hogy ha a segédmotor az út felezővonalán volt, karjelzés ide vagy oda az megkezdett kanyarodás szándék - hiszen más esetben a közút jobb szélén menne.
Ha látom, hogy a kerékpáros vagy motoros a felezővonalon megy, akkor számítani kell rá, hogy az le is fog kanyarodni. A karjelzés meg egyébként is eléggé instabillá teszi a vezetést, tehát nem elvárható, hogy kalimpálhjon valaki a kanyarodás teljes egészében.
Egyébként a kresz az alábbit írja:
(6) A balra bekanyarodó jármû vezetõje párhuzamos közlekedésre nem alkalmas úton a bekanyarodást akkor hajthatja végre, ha meggyõzõdött arról is, hogy balról jármûvének elõzését vagy kikerülését másik jármû nem kezdte meg.
Tehát ha a BMW-s már előzött, akkor sajnos édesapád hibázott. Ha pedig a motoros volt az első, akkor az autó vezetője hibázott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!