Mért kárositja a hideginditó spray a matort?





Az összetétele miatt.
összetételéből adódik,hogy rendkivül kis hőmérsékleten öngyullad (~150 fok) és ezt már sűrítésnél eléri,az FHP előtt : Benzinmotornál ugye szikra gyujtaná be a keveréket,de még felfele meggyullad,és ez még csak ég,lassan ,megfékezte kopások árán közel a dugattyút,ami terheléssellendül át egy szikra után is : az éppen csak begyulladó keverékre egy szikra szó szerint robbant!
A nyomások kb többszörösei vagy több tízszeresei a gyári,és kalkuláltnak,amit kérdéses,hogy bír-e.
Dízelnél szintén a gázolaj öngyulladási hőmérséklete előtt már gyújt,és kb roncsol.
inkább izzíts!
Mert ebből nincs kevés,a legkisebb mennyiség is sok,a legkisebb is elég ehhez!
Dízelnél ugyebár FHP felé már ég a cucc,és ráporlasztja a dízelt..Kevesebb oxigén van ráadásul az előégés miatt is.
Kamionoknál még ún. oké,egyszer egyszer -40 fok szibériában belehet,mert az nem kis köszörű.
Ez tényleg kerülendő amíg lehet!
Ha az asszony szül és közben még eladja a házat felőled akkor is inkább taxi+ egy ötös zsebbe hogy nyomja,olcsóbb!





Ez fordítóprogrammal készült?
A hidegindító spray a motorban azelőtt meggyullad, hogy a dugattyú elérné a felső holtpontot, ezt nevezzük kopogásos égésnek. Ekkor igencsak nagy, ütésszerű terhelés éri a dugattyúkat, a hajtókarokat, a csapágyakat, a forgattyús tengelyt és a hengerfejet.
Nincs olyan motor ami ezt sokáig bírja. Ha csak lehet kerülendő a spray használata!





Kopogásoségés, előttem leírták.
Nincs ma olyan motorhiba, amit ezzel lehetne "javítani".
Egy jó motor jó akkuval akármilyen hidegben is 2-3 másodperc alatt be kell hogy induljon.
Ha nem, akkor vagy gyújtás, vagy üzemanyagellátási gond van (ha benzines), vagy már rommá van kopva a dízel, és nincs elegendő sürítési végnyomás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!