Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2006 Mazda6 dizel autómon a...

2006 Mazda6 dizel autómon a nyári kerekeket (otthon) télire cseréltem, egy picit megdrótkeféztem a féknyergeket, és utána pár km után kivillant egyszerre a menetstabilizátor és a check engine lámpa egyszerre a műszerfalon. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

2016. nov. 1. 06:41
1 2 3 4
 31/36 Tomcatters ***** válasza:
Koszonom !! ...
2016. nov. 1. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/36 anonim ***** válasza:

Akkor miért nem bolt ennyi eszed, h motorfékkel fékezz??? Ja, mert sem időd, sem helyed nem volt. Az ESP sem hülyebiztos. És vannak szituációk, mikor már az sem menthet meg. De ne legyenek illúzióitok, h ez nem ment meg, a visszakapcsolgatás és a motorfékszgetés sem ér olyan esetekben egy kalap fingot sem!

H meg azt állítod, h a motorfékkel nem csúszik meg egy kocsi, nem vezettél eleget jeges úton. Én igen. Simán megcsúsztatod a kocsit úgy is, h nem vagy elég óvatos. Vészhelyzetben legtöbbször sem időd, sem helyed nincs óvatoskodni. Mert jön az erdő és a focipálya.

2016. nov. 1. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/36 Tomcatters ***** válasza:
Megcsuszhat az auto,de nem a motorfek miatt ,hanem a mozgasienergiabol adodo tehetetlensege miatt csuszik meg olyankor :D
2016. nov. 1. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/36 anonim ***** válasza:

Már megint okos amit írsz.

A járművet a tehetlenségi energia viszi tovább. A kereket meg az adott tehetetlenségi energiánál gyorsabb lassulás csúsztatja meg, amit a motorfék idéz elő. Ergo nem blokkol a kerék, mint a fék esetében, csupán lassabbsn akar gurulni, mint a kocsiszekrény sebessége. Jártál te fizika órára? Einstein papa meg Newton bácsi szegényeknek égnek állna a haja, h a maszlagaidat olvasnák! :)

2016. nov. 1. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/36 anonim ***** válasza:

Én azért átgondolnám, hogy lehetséges e összefüggés az autó tehetetlensége, a gumik oldalvezető képességének megszűnése és a csak két kerékre ható motorfék hatás között :D


Az exMondeosnak csak annyit, hogy egy átlag 2 sávos út 6,5-7,5 méter széles, 30km/h-nál 8,5 métert mész másodpercenként, ha olyan szerencsétlenül csúszol meg, akkor fél másodperc az árok, ez semmilyen 3 betűs kütyüvel nem védhető ki. 60km/hnál ez már osztható kettővel és így tovább..


Az ABS jeladó általában a féktárcsa belső pereménél szokott lenni, ott van kialakítva a fogazás is, azt nehéz eldrótkefézni. Nem lehet, hogy a fékbetét kopásjelzőjét sikerült megdrótkeféznie? :D

2016. nov. 1. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/36 Tomcatters ***** válasza:

Igen , jártam fizika orara:)

"A járművet a tehetlenségi energia viszi tovább. A kereket meg az adott tehetetlenségi energiánál gyorsabb lassulás csúsztatja meg " en is ezt írtam :D Es eddig ez jo is .. kezdesz fejlődni,de az utannavalo mondatodat gondold át :) Vacak uton mesz mondjuk 40-50 3.ba ott mar nincs akkora motorfek ami megcsusztatja ellenben az uzemifékkel .. kanyargos uton 50 mesz betartod a kovtavolsagot 3. Ba nagy esellyel megallsz motorfekkel es az uzemifeket valtogatva de ahoz elobb total egyenesbe kell hozzad a kormanyt es nem fog megcsuszni :)

2016. nov. 1. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!