Megéri francia autót tartani?
Mindig is elvakult német párti voltam, de tegnap alkalmam volt menni kb. 150 km-t egy 97-es Renault Meganeal, utána meg vissza 150-et a sajátommal, és hihetetlen hogy az a régi Renault mennyivel tágasabb, és mennyivel kényelmesebb, mint az én kicsit fiatalabb Polom-m.
Beszéltem egy pár franciás ismerősömmel, és a legtöbb inkább ilyen idegesítő dologra panaszkodott, mint például, hogy sűrűn bedöglik az elektromos ablak, néha nem mér az óra, stb.
Megéri ezekkel együtt élni, a komfort ellenében?
Szia.
Én nem szeretem a francia autókat, csak a baj van velük (ez persze csak az én tapasztalatom). Az alapjárat folyamatosan sz*rakodott, egy szerelő se tudta megcsinálni v rájönni, h miért... az elektromos ablak is örök probléma...
Én imádtam a férjem POLO-ját, soha semmi baj nem volt bele, sokkal megbízhatóbbak a német autók, mint a franciák.
A Megant ne hasonlítsd a Polohoz, mert két külön (méret)kategória!
A komfortba számítsd bele a megbízhatóságot is (a többség azért vesz autót, hogy menjen vele)!
Nekem pl nem komfortos az a kocsi, amelyben kényelmesen elférek de akár egyetlen reggelen nem tudok vele elindulni, mert lerohadt, ellenben egy kicsit fapados, de mindig pöccröff autóval.
Egy 97-es Renault Megan-nál korrózió, és szigetelések a tipikus hiba forrásai. Mert jobban betudd ázni, mint egy kortárs cabrio.
Van egy olyan vicc, hogy második legjobb német autó márka a Rendeaul-t. (Amúgy ott az Opel a legrosszabb.)
A Renault 21-től indult meg keményen a német piac irányába ez a márka.
Én egy Audi A8-ból beültem egy Renault Twingoba, és szerintem a francia autók nagyon kicsik, a németek jók, mert nagyok...... XDDD Hát ez jó
Audi A8 ,hogy lehet összehasonlitani egy twingóval?
Ez most olyan ,mintha más azt írná,hogy én egy Renault Latitudebol szalltam at egy a2 audiba , szerintem a német autok nagyon kicsik, a franciák a jók,mert nagyok XDDDDDDDDD
Rendeaul - Renault - csak úgy írtam, hogy ne lássák. ;)
A Renault meg új autóként tényleg komolyan német alternatíva lett. - jó nem a Samsung.
És törököknél gyártottaknál korrózió védelem szigetelés és alvázvédelem.
Ja a többinél meg egy pillanatragasztó, és némi kézügyesség kell. Ez ahoz képest, hogy egy sajtós tesztre kitett akkor már piacra gyártásban lévő 10 darab Opel Corsa-ból többnek le esett a jobboldali visszapillantója. - jó lehet szállításánál a kamionos húzta fának őket. - de, hogy csak pont ez az egy alkatrészen volt ez ott feltűnő, vagyis lett nagyon feltűnő, és így.
Már durva, hogy Opelnél újraesik a minőség, és amúgy hullámzik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!