A francia márkák közül a Renaultnak már van olyan presztízse, mint a Volkswagennek?
Az új autóik árát nézve, már erősen közelítik a VW-t.Pár százezer a különbség.
A Volkswagen is ugyanazt az utat járta, mint amit most csinált a Renault.
Mindenki számára elérhető népautónak indult,aztán drága "népautó" lett belőle.Főleg, miután felvásárolt több más céget (Skoda,Seat).
A Renaultnál viszont kicsit másként van.Ott a Dacia a népautó.A Nissan meg "belső ellenfél".
Németországban például, a Renault az egyik legnépszerűbb külföldi márka.
Nekünk is volt ilyen autónk, Mégane I,faceliftes.
Még 260 ezer kilométernél is gyári volt benne a kuplung, váltó.
pedig általában 190 ezret, 210 ezret bírnak.
Apróbb hibái voltak, például központi zár.De meglett csináltatva és nem volt vele baj.
Igazi igavonó volt, csak a motorja gyenge volt akkora autóba.
A szüleimnek most Mazda 6 van.
Pedig,amikor a Mégane I-est gyártották, a Renault nem volt olyan nagy cég, mint most.
A Thaliát direkt kelet-európai piacra tervezték.Nyugaton meg sem jelent.
Ahogy, például a Fluance sem volt kapható Nyugat-Európában.
Ugyan az a putri mint a vw.
Lexust,Mercit,Bmwt meg se kozelit de azt a fapados dolgokat tudja amit egy vw.
A Lexus meg a Merci prémium/luxus márka.
Magától értetődő, hogy nem ellenfele a Volkswagennek vagy a Renaultnak.
akkor mi a gond?
Ha francia akkor citroen! Abból is a nagyobb, extrásabb!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!