Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Igazából hogyan is kéne...

Igazából hogyan is kéne kanyarodni motorral?

Figyelt kérdés
Az addíg megvan, hogy kis sebességnél amerre a kormámyt fordítjuk arra megy a motor,de nagyobb sebességnél be kell dőlni a kanyarokban vagy ez, hogy is működik?

2016. okt. 26. 00:21
 1/9 anonim ***** válasza:
Rég motoroztam és akkor sem tudatosan csináltam, de emlékeim szerint kis sebességnél is döntünk :)
2016. okt. 26. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Persze dőlni kell, és minimális súlypont áthelyezéssel, kormány szinte akkor is egyenes ha a motor oldala kb hasal a betonon.
2016. okt. 26. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
0%
Belekapaszkodsz a megfelelő irány és közted lévő oszlopba.
2016. okt. 26. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Motoros vezetéstechnikai tréningen tanultunk olyan technikát, hogy dőlés és súlypont áthelyezés után elenkező irányba kormányoztunk, annyira hogy a motor kicsit visszább álljon függőlegesbe.


Így leírva és visszaolvasva totál marhaságnak tűnik, lehet hogy nem is fogalmaztam helyesen, de az eredmény egyértelmű volt gyakorlás után: szűkebb kanyarív vagy nagy kanyarsebesség. Oktató nélkül csak saját felelősségre próbálkozz!

2016. okt. 26. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Nagyobb sebességnél a fordulás irányával ellentétesen kell picit kormányozni és akkor bedől a motor, ha megvan a kívánt ív, akkor megtartod a kormányt, stabilizálódik az ívmenet. Hogy a motoron hogyan helyezkedj azt nehéz megmondani, én általában csak lassú menetben döntöm le magam alatt a motort, tehát kvázi függőlegesen ülök a motor viszont be van dőlve. Ebben a helyzetben könnyen fordul a motor, könnyen lehet korrigálni is az íven, mert a testedet nem kell mozgatni. Van úgy is hogy poénból gyorsabban vehető kanyarokban amúgy szuperbájkosan befelé hajolok testtel, de ehhez eléggé tudni kell hogy merre fogsz menni, mert korrigálni így már nem olyan egyszerű. Ez azért lehet jó, mert a motor ilynkor kevésbé dől be, tehát nem ér le a lábtartó és a gumi is kissé nagyobb felületen találkozik az úttal.
2016. okt. 26. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
A lényeg, hogy be kell dőlj te is. És igazából nem könnyű, emlékszek, mikor régen elkezdtem motorozni, reflexből mindig próbáltam egyenesen tartani magam. De ha gyakorlod, belejössz. Mikor van egy tempósabb kanyar, akkor te is szépen próbálsz bedőlni, a kormányt egy icipicit tekered amerre akarsz menni, aztán érzed, ha kell ellenkormányozni egy kicsit, ezek a dolgok már jönnek maguktól. Igazából biciklin is jól lehet gyakorolni ezeket a dolgokat.
2016. okt. 26. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

remelem kicsi angol megy mert ez szerintem tok jol elmagyarazza:

https://www.youtube.com/watch?v=nlc1bGPTR3c

2016. okt. 26. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

ha a videot nem erted, megprobalom a lenyeget elmagyarazni

nem a tested bedontesevel kanyarodsz, hanem a kormany elore illetve lefele nyomasaval azon az oldalon, amerre menni akarsz

ha balra akarsz menni akkor a bal kezeddel nyomod a bal kormanyt

a tested bedontese csak koveti a motor doleset, de ne akarj ugy kanyarodni, hogy bedolsz a motoron es a kormannyal nem csinalsz semmit, az eseshez vezet


a videon latni fogod ahogy elengedi a kormanyt, majd az oklevel kicsit boxolgatja a kormanyt es amelyik oldalon csinalja arra megy a motor


ha raguglizol a giroszkop effektre akkor sok mindent meg fogsz erteni a motor/bico mukodeserol

2016. okt. 26. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:

Hülyeség nem kell be dolní kanyarban ahhoz hogy be döntsd a motort

Minden ilyen humbukit felejts el

A motort 30 felett úgy kell h azon az oldalon nyomós előre a kormányt amelyik irányba akarod h dolgok a motor

Ennyi ha balos kanyar van bal oldalon előre meg tolod a kormanyt

Ha jobbos kanyar van jobb oldalon tolod előre a kormanyt

Ennyi

Igazából ha valaki bedol a kanyarba akkor kevésbé kell dönteni a motort és ugye minnel kevésbé döntöd a motort annál kisebb az esélye h kicsúszik alolad

De lényegében a motort ugy dintjuk h a kormanyon azt az oldalt meg toljuk előre amerre szeretnénk h dolgok a motor

De ez csak 30 vagy 40 felett!!

De inkább 30

2021. aug. 30. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!