Pl elsőbbségadás kötelező tábla van, akkor lassítás betenni 2-be, majd kanyarodás szintén 2-be (?) és utána tolni 3-ba?
2016. okt. 22. 20:35
1/6 anonim válasza:
Most ezt így távolról mégis honnan tudjuk?
Ha messziről belátható a kereszteződés,akkor nyilván nem kell gyök2-re lassítani,vagy teljesen megállni hogy meggyőződj a szabad kikanyarodásról,így mehet 2-esbe,vagy akár 3-ban,attól függ milyen az áttétel,mekkora a nyomaték alul,és hogy milyen ívű és sugarú a kanyar.
Viszont ha nagyon le kell lassítani hogy belásd,és például nagyon hosszú a 2-es,és pl szívómotoros autó,ami alul erőtlen,akkor vissza 1-be.
És egyébként nincs ilyen hogy mikor hanyadik fokozatban kell lennie.Ez minden autónál és szituációnál más és más.
2016. okt. 22. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Anno egyik ismerősöm megcsinálta a jogsit, neki úgy tanították, hogy másodikkal fordulunk. Aztán ez benne is maradt a buksijába, megállt a sarkon, lökött egy kettest és úgy indult majd fordult :D :D :D
2016. okt. 22. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
Nincs két egyforma kereszteződés, vagy kanyar. Van olyan elsőbbségadási táblával ellátott kereszteződés, ahol muszáj megállni teljesen, hogy láss valamit, más STOP táblás kereszteződésekben simán végigmegyek 2-esben, és utána természetesen jöhet a 3-mas.
2016. okt. 22. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Vissza kettőbe, kuplungra rárúg, padló és pumpálás, ha kell kézifékkel rásegíteni előtte.
2016. okt. 22. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
Lassítok, visszateszem kettesbe, kuplungot benyomva tartom. Kinézek a kereszteződésbe. Ha mehetek, akkor gázt adok, engedem a kuplungot és kikanyarodok, gyorsítok és váltok fölfelé. Ha nem mehetek, akkor fék (kuplung be van nyomva), ha megállt a kocsi, átkapcsolok egyesbe (kuplung benyomva marad) és amikor mehetek, akkor egyesből gázt adok és engedem a kuplungot.
2016. okt. 22. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
ha jól belátható (mindkét irányba, mert ugye jobbról jöhet előző kocsi), és az ív engedi akkor 3-as :)
Amúgy meg legtöbbször már 2-ben vagyok motorfék miatt, ha kicsit jobban kell lassítani néha csak kinyomom a kuplungot, ha nem jön senki maradok 2-ben, kis csúsztatással megyek tovább.
Ha meg kellett állni, akkor meg úgyis 1-ben indulok.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!