Toyota Hiace?
az a világ végére elmegy és vissza is jön. Felrobbantani sem lehet.
Bizonytalan vagyok, amúgy érdekel a típus, de jobban csak 4WD-ben.
Gondolom csak akkor lehetne még, hogy ha sikerülne kifogni egy normálisabbat.
Nem tudom. Szimpatikus a Toyota, de az a baj, hogy a zöme egy széthajtott példány lassan.
2 esélyes versenyző van még a Hiace-n kívül, Transit, vagy T5-ös Transporter.
Amúgy majd Japán szívódízel helyett lenne, ami amúgy egy szívós példány, és nem nagyon kellett belekotorászni, csak már nem fiatal, és a rozsda is szereti eszegetni. Majd ameddig szét nem esik addig hajtsuk! :D
Helyette kell majd egy hasonló kisebb kishaszon egy legnagyobb, leghosszabb Transit mellé. Mondjuk az is szeret kicsit már rozsdálni, pedig az nem öreg autó. :/
(Akinek nem esett esetleg le én írtam ki a kérdést, csak azt a profilt bannolták, természetesen a szólásszabi jegyében! :D)
"2 esélyes versenyző van még a Hiace-n kívül, Transit, vagy T5-ös Transporter."
A Transitról nem tudok nyilatkozni, de a T5-öt jól fontold meg. Az első generációt kerüld el, a legnagyobb betegágy a motorja, erről sok helyen írtak már. De olvashatsz a neten sok felhasználói értékelést, elég vegyes a kép. Van aki nagyon elégedett, de motorhiba, féltengelytörés, váltóhiba, elektronikai hiba, elég gyakori a leírásokban. (egyik sem egyedi eset)
A második generáció lényegesen jobb, a 2.0CR TDI 140LE 6 fokozatú váltóval nem rossz. (ez a csalós dízel amúgy, de sokkal megbízhatóbb, mint a 2.5 PD TDI) Persze közel se várd el egy Hiace megbízhatóságát, viszont sokkal kifinomultabb, újabb generációs gép. Valamint átlagos használatra a Haldexes összkerékhajtás se rossz, és bizonyos modellekben extraként van hátul difizár! (Rendes 100%-os, elektromos kapcsolással.)
A Hyundai-ből is van összkerékhajtású, H1 Starex néven keresd. Kapcsolható 4WD felezővel! Nagy kerék, magas has, nem rossz darab, de járj utána, hogy melyik évjáratban melyik motor a jó választás, nem mindegyik volt megbízható. Ja, és egy mérettel kisebb, mint a Hiace. (keskenyebb)
A Hiace szerintem ma is egy jó választás, ha tudod mit veszel. 90-es évekbeli technika, ha utolsó szériát veszel, akkor erős EURO IV-es motorral. (Ami amúgy még mindig megbízhatónak számít.) Hátul van LSD (sperrdifi), de idővel elkopik, és nem zár, viszont belemegy az ARB difizár, elöl-hátul is. Rozsdára figyelni kell, amúgy csak apróságok vannak, főleg beltéri műanyagok, kapcsolók, zárak. (de kis odafigyeléssel ezekkel sincs baj)
A baj az, hogy nincs, ami van, azt is viszik mind Afrikába.
Egyébként meg igaz rá, hogy ebben nincs is olyan, ami a másikban elromolhat. :P (a legtöbb full fapad)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!