Mi ez a nagy Volkswagen mánia?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert általában mindig az ilyen olcsó, jelentéktelen autó kell a népnek.
Anno kezdődött a Ladával, aztán BMW E36(bár még mindig nagy kultusza van, számomra érthetetlen okokból), Buzuki, most meg a Fosvágen.
Tény, hogy olcsó a fenntartása, de bakker. Egy fapados, 4 keréken guruló taliga az egész autó.
Ha már autót vesz az ember, adja meg a módját.
Én egy Mk2-es Mondeo tulaj vagyok, s örülök neki, hogy nem egy tucatverdát vettem. Ebben az autóban még mindig van elegancia. És nem sokkal drágább, mint egy Golf. A Passat-nál meg még olcsóbb is és szerény véleményem szerint jobb is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azt hogy fapad nem teljesen értem, mit takar?
Nekem egy n+1 golfom van, van benne digit klíma, ülésfűtés, tükör fűtés, rendes ülés. (pl ezeket a 2éves családi autónk nem tudja)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Én egy Mk2-es Mondeo tulaj vagyok, s örülök neki, hogy nem egy tucatverdát vettem. Ebben az autóban még mindig van elegancia."
Használd egészséggel, de nehogy elkezdd magyarázni, hogy jobb a Ford, mint egy 3-mas BMW, vagy egy Passat (Golfot a Focussal kell hasonlítani, és ja, a Golf jobb mint a Focus).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
VW- nek pont az az egyik előnye, hogy sok van belőle. Emiatt a bontott alkatrészek nyomott aron vannak. Az újak pedig alapből olcsóbbak szinte minden autóenál, kivetel opel, suzuki. 500000- 1.5 milliós kategóriara gondolok ezzel.
Lehet, hogy dragább megvenni de aki hosszútavon tervez vele annak bőven visszahozza a pluszban ráfordított összeget. Szerintem jobb ugy javítani egy autót, hogy bármilyen alkatrészt 1-2 napon bellül olcsón beszerzel, mint valami "ritkasághoz" hetekig keresgélsz fórumozól azért, hogy viszonylag olcsón mekapjad ,vagy egyatalán meg tudjad venni.
De ez csak az ez nezőpontom. Ráadásul még megbízhatóak is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
15# vagyok:
"Egy fapados, 4 keréken guruló taliga az egész autó."
2002-es Golf iV 1.9 PD-m van (faceliftes). Gt felszereltség. Extrái: 4 el ablak, el és fűthető tükrök, Sport ülések (amik hosszútávon is nagyon kényelmesek, még egy Volvohoz képest is), digit klíma, ülésfűtés, Elől - hátul kartámasz, 2 pohártartó elől, az ajtózsebekbe belefér a fél literes üveg, 8 hangszóró, minden karosszéria elem gyárilag színre fényezett (nincsenek rajta fekete műanyag ajtó és lökös betétek), levehető vonóhorog.
Ha ez fapados akkor kíváncsi lennék mik a te igényeid?
Sok VW-be ezeknek az extráknak a nagyrésze benne van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"ha jobban belegondolsz a márka jelentése "Népautó".
És akkor mivan, ha ezt jelenti a neve? A nép csak csóró proli lehet, vagy mi? Amúgy meg, a Mercedesnek a neve egy nő nevét jelenti, pedig hát mit értenek a nők az autókhoz, nemde? Vagy az Audi hallást jelent, hát akkor mit értenek ezek az autókhoz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!