Diesel auto motor mennyire tartos?
Többszázezres tétel a nagynyomású szivattyú,a porlasztók,a kettőstömegű lendkerék és a turbo is ha kedvezmény nélkül vásárolsz,és (márka)szervízben csináltatod.
Drága dolog egy 2014-es autónál a dízelbajok.
Ismerősöm most fog kettőstömegűt és porlasztókat cserélni egy 2002-es Mondeo-n,bele fog kerülni 300 ezerbe,úgy hogy maga szereli.Márkaszervízben ez úgy kétszerese is akár.
Viszont a turbókörrel nincs gond,pedig 2 éve emelt turbónyomással megy.
Ha 2014-es dízelt akarsz venni,akkor annak úgy van értelme,ha legalább évi 50 ezret beleteszel,vagy még többet.
Hidegen finoman járni vele,kerülni az olyan használatot amikor be se tud melegedni rendesen és leállítod,illetve szigorúan 10 ezrenként olajcsere minőségi olajjal,komolyabb hajtás után pedig nem egyből leállítani,hanem várni vele.
Ha jól karbantartott,megkímélt autó,amit nem városban kínoztak,akkor viszont 250 ezerig nem igen kéne gond legyen egy 2.0 tdci-vel.
Ilyenkor is inkább az üzemanyagrendszer és a kettőtömegű hal be,a turbó nem szokott.
Bár egy 2014-es Mondeo már jó eséllyel 2 turbós rendszerű.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!