Milyen hibákra lehet számítani egy öreg HDi-motor esetében? Milyen alkatrészárakkal kell számolni?
Turbó, egr, kéttömegű, nagynyomású pumpa, befecskendezők.
250, 60, 300, 500, 600 - ilyesmi. Meg a többi sallang.
Öreg modern dízel a legdrágább párosítás.
Mennyire "öreg" az a dízel? Hány km van benne, mennyire volt szervizelve?
Hogyan kezelte a gazdája?
Megannyi kérdés...
Van egy Xantia 2.0Hdi-m 16éve, RHZ motorkódos, mivel fiatalon vettem nyomtam is neki, de olajcsere 10ekm-ként és 410-ekm után semmi baja a motorjának még a gyári izzítógyergyákat sem kellett kicserélni.-10ben is max kettőt fordít és már jár is. Szóval nincs benne 2t lendkerék, 170eKm-nél kellett egyszer felújítattnom (ezt még fel lehet) a nagynyomású szivattyút. Turbója gyári és még most is jobban fest mint egy 100ekm-t futott német autójé. Mindent összevetve volt vele bajom, de nem a motorjával. A 2 generációs Xantia elektromos hibát sem produkált, viszont egy jó tanács ha egyet koppan a futómű azonnal javítani kell, rendszerint kanyarsbilizátort kell cserélni(kb. 8eFt), mert ha hagyod úgy szétver mindent és úgy drága lesz.
Mindig volt másik autóm mellette (AUDI A6 2,5 V6 TDI; Octavia 1,9 Pdtdi, Citroen C5 2,2 Hdi), de biztosan állíthatom ez volt a legmegbízhatóbb dízel amit használtam, sajnos ma már nem csinálnak ilyen motorokat. Mostanra már nem lehet használni , mert már nagyon rohad és nincs kedvem a vételárát rákölteni, de minap is beindítottam egy év után, és pöccre indult.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!