Mercedes W210 (E Class) a 3 ezres vagy a 3200-as (CDI) dízel motor a leg megbízhatóbb?
E300 Turbodiesel, ugyebár ez egy adagolós, hagyományos, régivágású dízelmotor, még a W123-masban is volt ez a blokk. A világból kimegy, abban a korban nagyon erősnek is számított (177 ló, ugye?). Nem rossz választás.
A 320 CDI szintén nagyon jó motor, de nem ebben az autóban. Ekkor még egy teljesen új találmány volt a CDI motor, sok gyermekbetegséggel küzdött. Én a sima 3000-resre szavazok. De azért vigyázz, mert a W210-esek olyanok, hogy még a mindig garázsban tartott példányok is rozsdáznak, akkor milyen lehet egy esős Angliában használt példány?
"Mire kell figyelni?"
Arra, hogy szétporlik a rozsdától a legtöbb.
Nem értékálló.
Itthon nem fogod tudni eladni, ha hazahoznád egyszer.
"Mire kell figyelni? "
Nagyon egyszerű!Csupan csak arra hogy meg veletlenul se vegyel ilyen autot!A w210 minden merci legalja!Foleg a cdi motorokkal!
De ha minden aron ezt akarsz akkor vagy az emlkted 300td-t vegyed,vagy a 290td-t!Az van a spirnterekben is!1millio km folott is mennek még!
"Szerintem nem kell a W210-esnek 8-10 év, és egy ritkaa, keresett drága autó lesz,"
Ez a mondat igazabol ugy hangzik,hogy,nem kell a w210-nek 8-10ev es teljesen eltunnek az utakrol mert addigra mindegyik szetkorhad.......a 124-eshez meg kar is hasonlitgatni,mert ugyan utalom azt a tipust de mindenben megeszi az utodot
" 8-10ev es teljesen eltunnek az utakrol mert addigra mindegyik szetkorhad"
Igen, éppen ezért lesz drága a W210, ami megmarad. Tudom hogy most nehéz elhinni, de így lesz.
A W124 sem olyan jó autó ám, mint ahogy mondják. Csomó baj szokott vele lenni, csak a tulajok mintha elvakultak lennének, és el is felejtik a sok problémát ami van az autóval. Ami tényleg jó, az a W123 és a W126, a többi, ami ezek után következik, mind csak átlagosnak mondható megbízhatóság szempontjából.
Hú, mennyi szakértő összeverődött itt. :D
A 123-as 300-as dízele még nyomokban sem hasonlít a 210-esére.
Annyira szarok a 210-esek, hogy nem ritkán árulnak 6-800 ezret futott, jól működő darabokat.
Mindkét motor jó, a régebbi, adagolós szívó és turbós még euro2-es, a CDI-hez képest magasabb fogyasztással, gyengébb teljesítménnyel (azért a 300TD már nem olyan gyenge). A 320 CDI meg 200 ló körül van. A CDI javítása persze költségesebb tud lenni, de ez minden common rail vagy PD motorra egyformán igaz, legyen az Opel vagy rönó.
El kell dönteni, hogy az elavultabb , de egyszerűbb régi technikát választod, vagy a modernebben az előnyeivel és hátrányival együtt.
Vedd figyelembe azt is, hogy a kb. a ráncfelvarráskor váltottak motorokat is, a CDI motorokat már a facelift-esekbe rakták, sok külső-belső változással együtt (pl. az automata váltó is más)
csak a 3literes turbodiesel,semmi más.OM606 a legjobb,a világból kimegy mint ahogy írták.és ha később esetleg kevés a lóerő meg a nyomaték,nézz rá youtubeon az OM606 és superturbodiesel kifejezésekre,meglátok miket lehet művelni a gyári motorral.
nekem ez a szerelmem,amint lesz rá lehetőségem felkutatok egy megkímélt példányt,és megy bele a HX40 meg a 7.5mm-es mechanikus adagoló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!