Az normális ha nagyon durva emelkedőn elgurul az autó?
Az már nagy baj. Ezért kell a kocsival úgy megállni, hoy a kereket a járdaszélnek kormányozod, vagylegalább két kerék alá támasztékot teszel.
Elvileg a jó kéziféknek meg kellene fognia az autót.
Gondolom, megint nekünk kell kitalálni, hogy milyen típusú, és milyen évjáratú autóról van szó? ;)
Különben tökmindegy, mert ha a fent említett esetben elgurul, akkor hatástalan a kézifék, és gyenge kompresszió.
.... vagy "csókos" műszaki volt, és az autó a vizsgabázis közelében sem járt.
Ez engem -amúgy- nem érdekelne, csak ne autózzál az én útvonalamon. :(
A kéziféket, meg egyébként a fékeket egyúttal nézesd meg, mert valakinek nekigurul a kocsid és nem fog tetszeni neki, rosszabb esetben egy oda nem figyelő gyalogost is odaszoríthat valamihez. A kéziféknek ha jó, magában meg kéne fognia az autót teljesen, olyan szinten, hogy ha el akarnák húzni akkor a két hátsókerék áll ugyanúgy. Sajnos ezt a mai legtöbb kocsi valóban nem tudja...
Ha sebességben (egyes) is ugyanúgy gurul, akkor pedig a motort is meg kéne nézetni, mert eltűnt a kompresszió eléggé.
"mert eltűnt a kompresszió eléggé"
Pedig Lepsénynél még megvolt...!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!