Daewoo matiz?

Figyelt kérdés
száraz kuplungos?

2016. okt. 12. 12:02
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Mi más lenne?
2016. okt. 12. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
96%
Nemkell kockás hasizom hisz van egy daewoo matizom
2016. okt. 12. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:

a #2-esnek dupla lájk..a röhögéstől még írni is alig tudok.


ezt jól lecsaptad, nálad a pont.


Amúgy szárazkuplungos.(és jó kis autó)

2016. okt. 12. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Ohh:-$ zavarbahozol de köszi
2016. okt. 12. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
Köszi #2-es! jót nevettem XDDDDDDDD
2016. okt. 12. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
Nem kell hozzá tömítés, elég a paszta.
2016. okt. 14. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:
Váltóba tudja valaki mennyi olaj kell ,mert le kell cserélni benne mert öreg már az olaj.
2016. okt. 15. 06:44
 8/16 A kérdező kommentje:
Váltóba tudja valaki mennyi olaj kell a váltóba ,mert le kell cserélni benne mert öreg már az olaj.
2016. okt. 15. 06:44
 9/16 anonim ***** válasza:
2,1L 75W-85 kell bele.
2016. okt. 15. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:

Matiz 800 se

Az ítélet értékelése

-nincs még értékelés

Az értékeléshez

lépj be itt.

Olcsó, jó autó, rángatás-megoldás

Szöveges ítélet

Mások okulására, és hogy ne kelljen azt végigjárni amit nekünk néhány tanács...

2002-ben vásároltuk a kis gombocot és minimális hibákkal több mint 100000e km tettünk bele.újkorában csupán 1-etlen probléma volt vele lassitásnál 3.fokozatból 2.ikba csak nagy nehézségek árán lehetett a váltot bepajszerolni. mivel garanciális volt az autó hát irány a márkaszerviz: daewoo -tóth: egy orás váltonézegetés gondolkodás : majd bekopik még új azért nem veszi rendessen... daewoo- -----danubia: szintén váltonézegetés semmi baj vele ha beállna a váltó hozzuk vissza kicserélik a váltót......egyik helyen sem probálták ki az autót hogy miröl beszélek fogalmuk sem volt probakör egyik helyen sem ....

mivel belefáradtunk a szervizbejárásba igymaradt való igaz 30e km után javult valamit de sose lett az igazi aztán csak jöttek a km-erek 100000km szinte probláma mentesen 4 évesen 1 akksi csere mindössze ennyi. aztán néha rángatózás hehéz inditás .gyujtásfedél csere gyujtókábel csere ,,aztán havonta 1 gyujtásfedél.ez ment 4x .aztán 1 vasárnap már nem indult..

rengeteg utánannajárás szétszedés öszzerakás ...és nincs szikra ..

mint kiderült a probláma a gyujtás modulnál van 25-27e ft ami mint kiderült az utángyártott gyujtókábeltöl ment tönkre amit egyébként gyári elöirásszerint 90e km-enként cserélni kell az összes gyujtókábelt!!!! ugyani a bárdiféle utángyártott " univerzális kábel" -nek más az ohm száma és az teszi tönkre a gyujtásmodult!!!!!(27E!!FT!) ajánlom minden rángatós matizos figyelmébe!!ne tegyen fel utángyártott kábelt mert utánna sokba kerül!

A gyári gyujtásfedél:7000ft a rotorral, kábelköteg 6000e ft amit 80-90e km-nél ki kell cserélni és semmi gond nem lesz a kis román autóval! 1éként nagyon szeretjük kis motorja városban megfelelö és hosszutávol a fogyit le lehet vinni 4,5 literre fenntartása olcsó full casco -+kgfb 75e /év igénytelen jó autó!

tehát: gyujtást csak gyári alkatrészböl!

Hibalis

- AKADOZÓ VÁLTÓ, RÁNGATÁS,

2016. okt. 15. 18:20
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!