Az 1.9 pd-kbe (lehet, hogy nem mindbe) van vízkör fűtés. Elektromosan, merülőforraló elven melegíti a hűtővízet hideg időben. Így ha elindulok -2 fokban, rögtön országút 90-100 között (motor majdnem alapjáraton megy mert multitronic) 10-12 perc után beáll a mutató a 90-re és akkor már jól fűt. Ezt tavaly próbáltam.
Pontosság kedvéért amikor a víz 55-60 fokos a mutató már középre áll 90-re tehát nem pontosan jelzi a hőfokot (mind ilyen)
2016. okt. 10. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
12/18 anonim válasza:
Nekem sima 1.9 TDI,de nekem is van benne ez a melegítő gyertya,azt hiszem 3.Minél hidegebb van annál több kapcsol be?! talán így van,de ha valaki tudja javítson ki kérem. 100al mész 12 percig,tehát akkor a tiéd is 20km alatt áll be 90°C-ra.Viszont ez hogy 90-et mutat és valójában még csak 60 fokos...hmm...meg fogom mérni.
2016. okt. 11. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
13/18 anonim válasza:
Nekem is PD-m van. reggelente kb 2-3 percet járatom, majd fokozatosan terhelem a motort. kb indulás után 1800 fölé nem pörgetem menet közben, majd utánna 90-100- al megyek tovább.így kb 7-9 km alatt éri el a 90 fokot
2016. okt. 24. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
14/18 anonim válasza:
*max 1800-as fordulaton, 2-3 km-et megyek
2016. okt. 24. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
15/18 anonim válasza:
#13 Szerintem nincs sok értelme hidegen 2-3percet járatni a motort, úgy se fog melegedni egy hajszálat se terhelés nélkül. Indítás után várj pár másodpercet míg az olaj eljut mindehova és után indulj útnak, hideg motornál (meg amúgy is) figyel arra hogy 1500-1600-as fordulat alatt ne tartsd és kerüld a nagy gázadást.
2016. okt. 24. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
16/18 anonim válasza:
azért ha mondjuk -10 fok van,biztos járatnám legalább 1 percig 1 helyben aztán még úgyis amíg kijárok kinyitom a kaput meg ilyenek tovább jár egy helyben addig.
2016. okt. 24. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
17/18 anonim válasza:
3-as neked sosem volt dízeled, 5-10km után full meleg a motor.
Lehetséges okok:
1.) Termosztat
2.) Ha eléri max 10km után a 90C-t akkor nem a termosztat hanem csak sima vizet használtak a volt tulajdonosai hűtésre és persze a vízkő lerakódott a kabin radiátorában, így fűteni nem fog.
3.) Még a motorhoz ha lassan melegszik és a termosztat jó: EGR be van falazva és nem engedi a forró kipufogógázt vissza a motorba
2018. máj. 9. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
18/18 anonim válasza:
4.) a hőmérséklet mérője nem jó, ez megtörtént a Golfban 18 év után...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!