A Renaultok valóban olyan sokat fejlődtek és sokkal jobbak, mint az előző generációk?
Erre a cikkre kaptam fel a fejemet.
Németországban a Renault eladásai 40 százalékkal növekedtek tavalyhoz képest.
Pont a BMW,Audi,Merci hazájában.Párizsban szerintem pezsgőt is bontottak, a német autópiacot nem lehet egyszerű "bevenni".
A szembe szomszédomnak egy Kadjarja van.Nekem annyira nem szimpatikusak a városi terepjárók, inkább a limuzin karosszériát szeretem.
De, ez az autó egészen szemrevaló, össz kerekes.Belül pedig egészen nagy, még hátul is.
Mintha a Renaultnak más lenne a filozófiája.A kocsijaik drágábban, jobb minőségűbbek.
A Renault és a Nissan "házassága" is ott van az okok között, de a Ranault nem az általad említett márkákat (BMW, Audi, Mercedes) nyomja le a németeknél, hanem az Opelt.
A 2,56 millió forgalomba helyezett autóból 298 ezer volt Renault, ami nagyon jó eredmény, de a statisztikával lehet bűvészkedni.
A Renaultknak sokat javult a megbízhatóság motorikusan és elektronikusan is. Az utolsó generációs DCi motorok nagyon jók! Mercedesekbe is ezeket rakják. :)
A Nissannal kötött házasságot én hátrányosnak látom, mivel a Nissan lehúzza a Renaultot. Pl Renaultnál alapvetően sosincs probléma a dpf szűrökkel, ellentétben másik márkánál, ahol folyamatosan döglenek meg. Mikor egy Nissant tréleren hoznak (nagyon gyakori eset) vagy valami komoly baja van egyből arra hivatkoznak, hogy közös fejlesztés. Pedig a Renaultoknak valami megmagyarázhatatlan okok miatt szinte mindig maguktól érkeznek a szervizbe.
Ezt nem elfogultságból írtam, csak napi szinten ezt látom munka közben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!