Hogyan működnek ezek a dolgok egy automata váltós autónál?
Mindig is nagyon érdekelt,hogyha például előzni akarok,akkor az adott tempónál csak odalépek neki és ő emiatt visszakapcsol?
Vagy például automata váltónál hogy tudom megtenni azt hogy tartom 4-5 ezres fordulaton,majd onnan padlózom le?Ebben mennyire partnerek az automaták?
Meg honnan tudják hogy én éppen csak intenzíven gyorsítok,vagy éppen túrom neki erősen,de mégsem padlógázon?
Honnan tudja hogy én most éppen 4 ezerig vagy 7 ezerig szeretném elpörgetni?
Vagy például télen hóban honnan tudja hogy én épp mekkora nyomatékot szeretnék a kerekekre vinni,hogy pont kapaszkodjon még,de ne pörögjön el?
Tudom rengeteg féle van,de érdekelne egészen régebbről a mai elektromos gázpedálos ,kormányfüles váltós autókig.
Igen.
Úgy, hogy alacsonyabb fokozatban gyilkolod(ha van)
Gyári beállítástól, és lóerőtől függ.
Onnan, hogy annál a fordulatnál veszed el a lábad a gázról.
(az enyém 7 ezernél tilt)
Nekem csak hagyományos olajos váltósami voltak, vannak.A többit nem ismerem.
Az automatákon is van lehetőség az előre menet (D) speciális kapcsolására, ha a körülmények azt indokolják.
Csúszós, havas, sáros úton, ha szükségét érzed nem D-ben hajtod az autót, hanem átkapcsolsz olyan fokozatba, amelyikben nagyobb lesz a nyomaték, de nem használ minden sebesség fokozatot (1, 2, 3, stb).
Ugyanezt megteheted nagyobb emelkedőn haladáskor, vagy utánfutót vontatva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!