Mi a véleményetek a legújabb Suzuki SX4 S-CROSS-ról?
Nekem speciel tetszik, végre egy szép Suzuki. Van krómléc az ablakoknál, tükörházba integrált index, meg pofás lámpabúra DRL-el és szép hűtőrács.
Maximum a hátuljával b asztam volna valamit még!
Igen de szívó ezres és 1.3-ast.
Érezd már a különbséget a kettő között.
A kisköbcentis turbóbenzinek egyedül azért terjedtek el,mert ezek nélkül kb lehetetlen teljesíteni az EU-s flottanormát.
Nem tartósak,mert nem is arra tervezik őket.
Nem véletlen van egybeépítve a Suzukinál is a turbó a leömlővel.
A régi Swift-ek meg Corsa-k az 1.2-1.3 motorokkal pedig egyrészt nem tizenéves konstrukciók,hanem jó 30,max néha csiszolgatva,másrészt pedig nem 1.2-1.5 tonnás kasztnikat cipeltek,hanem max 900kg-t.
De rendben,higgy a kisköbcentis turbós motoroknak,vegyél 1.2TSI-t,1.4 Boosterjetet ,1.5dci-t és hasonló betegágyakat,de 150 ezer km múlva rá fogsz jönni hogy nem volt olyan jó döntés.
Nem véletlen hogy a régi kisebb turbóbenzinek közül is az 1.6/1.8/2.0 verziók járják ma is az utakat.
Amíg kapni szívóbenzint,addig azt kell venni.
Ne érts félre, én is rengeteg mai elborult baromság helyett ragaszkodom inkább a régebbi dolgokhoz. Például az autók vészfékezése, félrekormányzása.
Az új E Merci tesztjében volt írva, hogy a tesztelőnek majdnem sikerült elütnie egy biciklist, mert miatta a felezővonalat átlépve akarta megelőzni, erre a hülye autó visszarántotta a kormányt...
Szóval marhajó, hogy nem elég a sok hülye sofőr, még maguktól az autóktól is féljen az ember.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!