Magyarországon miért van ennyire felkapva a BMW?
Mert egy ideig sokan azt hitték hogy nagyon jó ár/érték arányú autók. Főleg a dízel gépek. Kérdezz meg bárkit. Majdnem mindenki visszamondja hogy egy 20d akkor is csak 6 litert fogyaszt városban ha kitaposod a padlón a gázpedált. Ami mint kiderült és sokan rájöttek hogy nem igaz.
De egy ideig azt hitték az emberek hogy ez egy átlagon felüli autó minden téren vagyis a legjobb ár/érték arányú autó és ezt kell hozni külföldről használtan mert biztosan nem lehet vele melléfogni.
Ezért berántottak 2013 és 2015 között majdnem 10 000 darabot használtan külföldről. M és N rendszám ugye. Ebben benne van mindegyik tipus és a bontásra hozottak is.
Felfutott az autóbehozatal 2012 óta minden autómárkánál is nem csak a BMWnél. Egyre többen kezdtek el foglalkozni azzal az üzlettel hogy használt autót hoznak eladni. Az autóbehozók között is sok olyan gondolkozású van hogy azt gondolták hogy ha Audit meg BMWt hoznak olcsón akkor azt biztos hogy megveszik. Egy ideig vették is de már rájöttek az emberek hogy nem olcsó ezeket az autókat pénzelni. Most ott rohadnak a murvás kereskedés telepen.
Ráfizetés egy átlagembernek és már a használt behozatali listákon is elvesztette az első helyét.
Bele lehet képzelni azt is hogy státusszimbólumnak nézik a prolik de inkább azok akiknek nincs. Akiknek van azok tudják hogy nem olcsó szórakozás -> és ki fizetne ki egy csomó pénzt egy autó fenntartására csak azért hogy villogjon vele? Még a hülyék se. Hanem inkább az aki elhitte hogy ezek jó ár/érték arányú autók. Persze a drágábbak jók. Amelyikek nagyon jó állapotban vannak és nem romlanak el és nem pusztítják a benyát vagy gázolajat és a motorolajat. De ezeket nem 1 millió forintos ár körül mérik de nem is kettőért.
11-es: igen, valahogy úgy, ahogy mondod.
2.5 millióért vettem 2 éve, 2 milliót költöttem már rá.
És még mindig nem áll sehogy az autó.
Oké, nagyon szép-tényleg, nagyon megy, nagyon kényelmes és tényleg élmény vezetni, ezt elismerem.
De elmebeteg drága a fenntartása.
És mindezt úgy kell elképzelni, hogy márkaszervízben ez szerintem 5x ennyi lett volna, amiből gyakorlatilag már vehetnél egy vadi új bmw-t....Vagy két új astra k-t :D
Nem egy kategória az egyértelműen tény, de akkor is, vicc.
Ennyit nem ér.
BMW újonnan jó, vagy ismert előélettel nagyon gondos gazdától, aki cserélte az alkatrészeket az előírt intervallumban, pl gázolajszűrőt, kartergázszűrőt, olajat, olajszűrőt, légszűrőt, automataváltó olaját, szívósort ~120-150e km után, főtengely szíjtárcsát 120ezrenként, szíjakat görgőket, fékolajat, klímát 1-2évente töltette, motorhűtő fagyállót 60ekm/4évente kb, stb. Rengeteg dologra oda KELL figyelni.
És utána jön a használat, elején nem nyomni neki amíg hideg, amikor meleg és pl pályázol vagy csak megküldted neki, hűteni kell a turbót alapjáraton való állással 1-2 percig. Ha ezeket nem tartják be, minimum, nem figyelnek oda rá, nagyon-nagyon sok pénzbe fog kerülni a BMW.
Tré helyen nem szabad tankolni, porlasztócsúcsokat x időnként ellenőriztetni kell, szóval a lista végtelen!!!! Bonyolult szerkezetek, de a bonyolultsága adja azt, amit nyújt. De meg kell fizetni.
Van mellette egy 22éves opel astra f-em, hát hülyét kapok ha a bmw-ből át kell ülni bele, de ha épp szervízben rohad 2 hétig turbó felújítás miatt, akkor ugye jó hogy nem kell bkvzom. De ott érzem meg igazán a különbséget, és amikor visszakapom a bömöst így fogom a fejem hogy aaahh de jóóó...és nem vagyok se sznob se semmi, egyszerűen ég és föld.
De sok szervizelés, sok pénz, és ha szart vettél, mint például én (visszatekert, holdjáró vacak), akkor repülnek a millák, vagy eladja az ember (akinek van esze).
Csak én néha beülök az astra f-be és akkor elmegy a kedvem az eladástól :D :D :D
Amit leírtál igaz, de gyakorlatilag ez minden használtautó vásárlásról elmondható!
És még ha mindezeket betartották, akkor sincs garancia rá, hogy nálad nem fog valami meghibásodni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!