Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 3000-es v6 Audi A4 első...

3000-es v6 Audi A4 első autónak? Mi a véleményetek erről az autóról? Mennyire erős egy ilyen autó?

Figyelt kérdés

[link]


20 éves vagyok, első saját autóm lenne

fogyasztás nem gond, mert most olcsó a benzin

Évente 20 ezret mennék vele


Mindenképpen erős autót szeretnék, ami azért viszi is a kasztnit, mert szeretek lendületesen haladni, és szerintem 220 lóerő elegendő lenne, mert az automata picit visszafogja a gyorsulását



2016. szept. 8. 13:08
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
Dehogy gaz telen, beszelnek ossze-vissza. 260lovas sport BMWvel jarok, utalom de most ez van, semmi gond nincs vele telen sem. Szerintem jo valasztas, nezz szet a mobile.de oldalon is! Mindig onnan veszunk autot!
2016. szept. 8. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Kérdező, szerintem normálisan gondolkozol. Ahhoz meg ninc sközünk, mennyiből élsz havonta. Nagyjából reálisan látod az üzemeltetési költségeket, ha belefér, vedd meg. Télen pont jó a Quattro a hóban, meg a taknyon is. A gumikon azért sok múlik, az összkerékhajtás nem pótolja a jó tapadást, de gondolom ezt is tudod. A Quattro futómű elemei alighanem drágábbak, mint a kétkerekeseké, erre még készülni kell. (ezeket úgyis kell majd cserélni)
2016. szept. 8. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
Sok kérdés felvetődik... Azt felejtsd el, h 10-12 literböl megáll a fogyasztása. Az alkatrészek árai komolyak. A biztosítás 150+ ezer éves szinten. 20 éves korod miatt magas... Menni biztosan jól megy, h jó.
2016. szept. 8. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:

Nem a tel a gaz, hanem elso kocsi telen 200+ pacival!

Akik elsore ilyen vagy erosebb kocsit vesznek friss jogsival es mind1, hogy fwd,rwd,awd azok az elso telen nagy esellyel megtorik.


Egy ilyen kocsiba meg a gazt berakni baromsag, oda a rakter es en mikor vettem a kocsim olyat el se mentem megnezni amibe gaz volt mar!

Pedig lett volna egy nagyon franko w123 280ce csak epp gazzal :-(

Ha a nagy benzinest nemtudod tankolni vegyel kisebbet vagy dizelt!


En akkor fogok lpg kocsit venni ha lesz gyarilag lpg! Pl. 80l lpg es 5l benzin tank es gyariba, nem utolag a csomagtartoba bekokanyolva csiv feliratu hatlapfeju csavarokkal!


A kotrohajtas alkatresz arainak nezzutana, mivel awd igy mind a 4 gumi hamar kopik, nezd meg a gumik arait, netriszkwn lesd meg a kotelezot mennyi lenne...



Ha megis megveszed akkor ovatosan, mert elso autonak 200le feletti nem valo!!!! Nekem elso kocsim 125lo volt es egy s kanyarban majdnem darabokra tortem egy esos idoben, akarva se tudtam volna szebben driftelni. Nem ma volt, hanem sok sok sol eve de emlekszek ra mai napig!

En is azt mondtam keves a 125paci es mindenaron supra 3.0turbot akartam akkoriban csak szerencsemre nem jott ossze...



Vegyel egy 100max150pacis kocsit es 2ev mulva majd jobbat!

2016. szept. 8. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
Emberek minden egyes autot madkepp kell vezetni. Maskepp vezetem a 80 lovas japan automat es maskepp a 260lovas nemetet. Ezt meg kell szokni. Sose csusztam meg a hatsokerek meghajtasu BMWvel telen, no letemre. Vezettem Audit, Porschet, a legnehezebb egy regi Dacia volt. Konkretan nem tudtam vele menni. Apum 2008/9es A6os 2.7es diesel Audija eszik kint tempomat mellett 5.5 litert. A japan 80 lovasom meg 10korul mert kicsi a motor es 130nal porog ezerrel. Varosban 8korul, ha nem huzatja.
2016. szept. 8. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
15-ös: a BMW-d alighanem fel van szerelve némi elektroniával, ami miatt nem csúszol meg a hóban sem. (mert nem a tél miatt csúszol, hanem a hó miatt, ugye) De kapcsold csak ki a DSC-t, 260 lóerő még a száraz aszfalton kis kiteszi a seggét egy gázadásra.
2016. szept. 8. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:

Nagyon jó autó, és nem túl olcsó, mert egy 1.9-es PDTDI is ennyibe kerül. Egy pedig egy nagy benzines, amit nehezen lehet eladni, így hát reális az ára.

A motor nagyon megbízható, a hangja pedig fenomenális. Ha már vezettél autót életedben, és megy jól a vezetés, akkor nem lesz gond. Csak ne akarj mindig 180-al menni, mert abból bajok lehetnek majd. Télen pedig mindegy hogy 60 lóerő vagy 300 van alattad, ugyanúgy kell vigyázni. Ráadásul ez quattro, még akarva is nehezen tudod keresztbe rakni. Csak ajánlani tudom, csapj le rá, mert szép az autó.

2016. szept. 8. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
Azért mert quattro, attól még gyönyörűen keresztbe lehet rakni. Nekem az van. A6- 3,0TDI. Nekem eszik 10,5L- ert vegyesben, igaz összkerék mellett 245/40R18- as kerekrken gurul. Az alkatrészárak combosak, de legalább komfortos, kényelmes és megy. Nem való első kocsinak ez, hiába csábít. Ha nyomod neki, a 20- at úgy bevágja, mint a sicc, a fiatal korod és a nagy Le, ccm miatt meg magas a biztosító kockázata, lehet a 200- at is kifizeted éves biztosítási díjra!
2016. szept. 8. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:
Az utolsó kérdezői válaszra mondom hogy úgy számolj hogy 5 év múlva minimum félmillióval kevesebbet fog érni és a gázosítás árát nem nagyon fogja kifizetni a jövőbeni vevő. Buksz rajta kb 700 ezret. De ha sokat mész vele és munkára is használod akkor ezt bőven behozza.
2016. szept. 8. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
100%
Eltekintve attól, hogy nyomot hagytak rajta a tavaszi-őszi óraátállítások, nem rossz választás. Mindazonáltal 20 éves fiúnak nem engednék 200 pacis autót vezetni. Főként nem első autós húszévesnek. Én is voltam húszéves, a fiam is volt annyi. Van némi tapasztalatom velük kapcsolatban. És ezt nem rosszindulatból mondom, kérdező!
2016. szept. 10. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!