Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vw golf 4 1.4-re lehet turbót...

Korpaszabolcs kérdése:

Vw golf 4 1.4-re lehet turbót rakni?

Figyelt kérdés
Nemsokára lesz jogsim és valószínű ilyen kocsit fogok hajtani,a kérdésem az lenne,hogy ezt a motort lehet-e turbósítani(mindenki esküszik arra hogy nem lehet)az elvárásom kb 100 ló lenne a 75-ből. egyébként kombi kivitelű a kocsi!A válaszokat köszönöm!

2016. szept. 7. 23:38
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
54%

Lehet,csak más kérdés hogy te nem fogod,mert nem ez nem úgy megy hogy veszünk cuccokat,aztán haverokkal feldobjuk rá.

Másrészt meg annyiba kerül,amennyinek a negyedét sem éri az egész kocsi.


Alapból új motorvezérlő kell,ami 100 ezer,plusz programoztatni ami még 150 ezer.

Utána meg kell venni a turbókört,ami minőségi alkatrészekből csövezéssel cooler-el legalább 200 ezer,de ez még nagyon az alja.

Utána szerezni/csináltatni kell egy új leömlőt,az is 100 ezres buli lesz jó eséllyel.

A gyári hűtőrendszer kevés lesz hozzá,így mindenképp növelni kell,valamint az olajkörbe is be kell kötni a csigát,amihez lehet a gyári olajpumpa már nem elég.


Idáig sikeresen elvertél 600 ezret,és jó eséllyel meg van a 100 lovad,és jó eséllyel el is megy pár ezer km-t.

Aztán rájössz hogy a blokk nem bírja,úgyhogy szétkapni,generál,kovácsoltvas alkatrészek,aztán lehet újra próbálni.


De ha van fölös 800-900 ezred rá,akkor abból jó eséllyel kijön a turbósítás.


Ha ez megvan,akkor utána ott a futómű és a fékek cseréje


Mindezt ez szaros 1.4-es Golf kombira...

2016. szept. 7. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%
Meg azért teljesen más lenne a kérdés ha azt mondanád hogy az első kocsid valami normális 2 liter körüli,relative érdekes nem tucatautó,amibe beletekertél 50-100 ezer km-t és turbót akarsz,akkor még reálisan is lehet beszélni a kérdésről,de ott se éri meg általában,és ezt a legtöbb ember be is látja hamar,aki meg tényleg megcsinálja az úgy sem itt kérdez.
2016. szept. 8. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Lehet inkább rászánom,ezt a milió forintot,mert egyrészt a motor most lett felújítva,autószerelő leszek szóval jó lesz rajta melózni,lesz egy tök eredeti kocsim,amilyen szinte senkinek nincs,az autóban szinte minden extra benne van amit bele lehetett akkor tenni(navi,ülésfűtés,digitklíma,tempomat,napfénytető,stb),a karosszériáján egy karc sincs,nem,hogy rozsda,tetszik,és,ahogy számoltam,ha vennék egy vele egykorú Gti-t,vagy egy Audi s8 4.2 Quattro-t arra is rá kéne költeni ennyi pénzt!
2016. szept. 8. 00:17
 4/17 anonim ***** válasza:
56%

Már megint egy turbósító sufnituner! Fosgyenge alap golfra turbó!?mikor én is ilyen tejfölösszájú voltam mint te, én is ilyesmiről álmodoztam. Aztán felnőttem, és elmúlt. Remélhetőleg nálad is így lesz...

Majd kijárod a sulit, és rájössz hogy az autószerelő fizetésed még a golf fenntartására is alig elegendő nemhogy egy lepukkant audi gatyába rázására. Öreg! Azokat az autókat nem a magyar prolinak gyártották. Még egy garnitúra új gumit sem fogsz tudni venni a havi 150 ezres fizetésedből.


A totalcaron most vettek egy "megkímélt audit németből" Már azóta rálocsoltak vagy 400 ropit. A kocsi még mindig nem állt össze... Ha van kedved olbasd el, tanulságos...

2016. szept. 8. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 Johnny Bravo ***** válasza:
56%

Jajjj...egy újabb álmodozó!inkabb a házi feladatra fkrditanal ekkora energiat nem pedig arra hogy kérsezed itt a vakot.....mit akarsz te attol a harmatgyenge 1.4-es motortol?!?Egyebkent lehet ra turbot rakni!fogod a turbot azt rateszed a tetejere....csak gumipokozd le menet közben nehogy elhagyd!!

Mondjuk az egesz kerdes olyan komolytalan meg kamu hogy az nem is igaz.....egy hugyos 1.4-es golfot egy kerdesben emliteni egy audi s8-al.......jajjjjj

2016. szept. 8. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
56%
Ha jól tudom, a VW csoportnak az 1.4-es blokkból volt 100 lóerős változat, turbó nélkül. A Skoda Fabiaban méghozzá, de szerintem a Poloban is volt. Azt tudom, hogy anno szerettek valami miatt kicsit trükközni a VW-nél a lóerő számokkal, adó vagy mi miatt. Én először ennek járnék utána, nem turbózni kell egyből, ha csak 100 lovat szeretnél. Ha meg szerelőnek tanulsz és ghyakorolgatni akarsz rajta, csinálj egy motorcserét. Egy 1.6-os pont tudja a kívánt lóerőt.
2016. szept. 8. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
Kedves hatodik válaszoló!ha teszek bele nagyobb motort,annak az átíratása mennyi?esetleg kell másik rendszám?
2016. szept. 8. 08:44
 8/17 anonim ***** válasza:
A turbósítás kb ötödéért kapsz komplett 1.8T motort 150 lóerővel...
2016. szept. 8. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 dirtboy ***** válasza:

aki úgy gondolja lehetelten küldetés annak jelzem nem az.

kollégám autószerelő végzettségű igaz nem abban melózik,AWI hegesztőként melózik.

van ismeretségi köre,AMTS re szoktak csapatban építeni autót a rendezvény szervezőjének.

a lényeg hogy ez a 22éves srác vett egy G astra coupe-t 1.4-es motorral.

turbósította,később hiba folytán baja lett a motornak,motort cserélt most 2.0 van benne,ezt is turbósította,munkába járáshoz kb 200-220pacisként használja,egy másik programmal fékpadod mérette 420ló felett teljesített.

az autó teljesen legális,le van papírozva rendesen.

kb 3millióba került a dolog szóval tényleg húzós de nem igaz hogy csak úgy akárki nem csinálhat ilyet.

csinálhat ha van elég pénze rá és szaktudása is.

2016. szept. 8. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

Ami kell hozzá :


a járműhöz kiadott új típusú (kártyás) forgalmi engedély és törzskönyv vagy a régi típusú forgalmi engedély,

– a motor tulajdonjogát igazoló okirat,

– új motor esetén számla,

– külföldi számla vagy adás-vételi szerződés, és a vámeljárás lefolytatását igazoló okirat,

– belföldi számla (pl. járműbontói tevékenységet folytató által kibocsátott), vagy adás-vételi, csere, ajándékozási szerződés,

– típusazonos motorcsere esetén műszaki adatlap

– a törzskönyv illetékének befizetéséről szóló bizonylat, vagy nyilatkozat az illetékmentességről,

– forgalmi engedély illetékének befizetéséről szóló bizonylat, vagy nyilatkozat az illetékmentességről,


Az átalakítási díj kb 12 ezer forint, van még valami 5 ezer körüli díj is. (valami előzetes vizsgálati izé)

Ha átalakítás, akkor az NKH-t mindenképpen keresd meg előtte, vagy olyat, aki csinált már ilyet.

Nyilván van más, szabálytalan megoldás is, mert ugye a motorszám lesz az, ami a forgalmiban változik, de erről nem is tudok és nem is akarok beszélni. (nem szerelő vagyok!)

Ha ez túl macerás, akkor marad az, hogy megnézed, a 75 lovas és a 100 lovas közti különbséget. Lehet, hogy csak hengerfej és kis szoftver csere és már meg is vagy.

2016. szept. 8. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!