Egy Audi Q5-öst vásárolnék az alábbi alternatívákkal? Érdekelne a véleményetek?
Ez csak azven véleményem, de szerintem a chip élettartamot tekintve semmiképp sem egészséges, bármilyen jol is csinaljak meg.
Ekkora dizelnek nem sok egyaltalan a 195k ( a céges c Corsa 1.4 benzin most van 246k korul eddig különösebb hiba nelkul) ugy, hogy ha rendesen karbam volt tartva , akkor 100k hiba nelkul futnia kell, legalabbis a motornak.
Razasra: Mikor a fent említett Corsaban a bal első kerekcsapagy cserére érett, akkor produkált ilyen razkodast nagyobb temponal erőteljes kopogással kísérve.
Én első körben a futómű környékén kutakodnék a rázást illetően. Magad nem hiszem, hogy sok mindent ki tudsz deríteni.
Menj el márkaszervízbe, lehetőleg du négy óra előtt, mert akkor még bent vannak a szervízes kollégák is nem csak a munkafelvevő. Korrekt helyen, ha elmondod a problémádat lehet, hogy a szervizes rögtön tudni fogja, hogy mi a gyökérok és ezért még nem kérnek pénzt. Hangsúlyozom, korrekt helyen. Van ahol szóba sem állnak veled, még nem kérsz időpontot és fizeted a rezsióradíjat.
Nekem 95-nél van ugyanez. Ott a motor 2500-ös fordulata rezonál be egy kicsit. Lehet hogy itt is csak ennyi.
"Az eladó szerint..."
Próbáld ki!
Köszönöm a válaszokat.
Nem a motor a gyenge pont, hanem a váltó, a tiptrnic nem bírja a chippet"
Kifejtenéd hogy milyen forrásból vetted ezt ?
Hosszú távon nem egészséges a chip, főleg, hogy nem is használod ki, szóval értelme nem sok van. Max annyi, hogy te leszel az überfas*za, mert a tiéd chippelt. Gondolod, hogy az Audi mérnökei nem plusz 30 lóerővel növelték volna a teljesítményt, ha úgy lenne optimális? Egy sportautót oké, chippeltessünk meg, de egy Q5-öt miért a felvágáson kívül? A benne lévő km az szinte bejáratásnak felel meg, persze elgondolkodtató, hogy egy 7 éves dízel Q7-ben valós e ez az érték (csak azért villantom ezt fel, mert a saját dízeles autóm 4 éves és 412 000 km-nél jár, ha nem hajtanám keményen, akkor benzinest vennék nem pedig dízelt).
"a chip tuning egyenes jó a motornak mert csökken a fogyasztás" ezt ne nagyon hangoztasd hozzáértők körében, mert mosolyt csalsz vele az arcokra :)
A rázásnak valószinüleg köze nincs a motorhoz, szinte biztos, hogy a felnivel, rosszabb esetben a futóművel van a gond. Ennyi ne tántorítson el az autótól.
A 195 ezer km szintén semmi, a 30 lovas chip ennél a motornál pedig valami 10-15%-os teljesítménynövekedést jelent. Ami nyugodtan elhanyagolható. Ugyanis 30%-ig ha igényesen van megírva a chip programja, semmivel sem rövidíti a motor élettartamát, ugyanúg a váltóét sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!