Aruljatok mar el, mert olyan jo a robogo?
a fenttartással nincs baj a robogónál (mondjuk valamikor többet zabál mint némely autó vagy váltós motor), A-ból B-be eljutni városba tökéletes, nem kell váltogatni csak rángatni a csumát
a másik az élettartamuk, barátomnak SR-je van és akármennyire is kímélte 40.000-nél nem bírt ki egyszerűen többet, általában akik folyamatosan full gázon mennek vele azoknak 15.000-et se haladja meg a futott kilóméterek száma.
2010. ápr. 22. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
NA ilyen a magyar,elhiszem hogy sok fake-es köcsög van,de én nem hazudok,illetve kicsit.
Alap sík úton 100al elmegy és meredekebb lejtőn 120km/h.
Ha nem hiszed igy jártál,nem magyarázkodok,élvezem amig megtehetem.
2010. ápr. 22. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 A kérdező kommentje:
kosz a velemenyeket, de azt azert vitatnam, hogy a robogo kevesebbet fogyaszt mint egy motor. nem vagyok simsonos, supermotom van, de 1000x jobban tisztelem a simsont, mint1 robit. es az automatavaltos autok? ha ugy van beallitva, hogy 3000nel valt, akkor sportosan nem hasznalhatod. ha meg 7000nel valt, akkor a tankolaskor fogod megerezni. nem rosszak, de inkabb kocsibol is manualis. es robogo-megbizhatosag? allando 7-8ezres fordulaton? kivancsi vagyok, meddig.
"de azt azert vitatnam, hogy a robogo kevesebbet fogyaszt mint egy motor"
Márpedig ez tény. Egy robi 2-3 litert eszik 100on, egy akármilyen motor 3nál kezdődik de inkább 6-7. átlagban. Nyilván azért mert nagyobb hengerűrtartalmú és nagyobb teljesítményű is, de mégegyszer leírom: nem lehet összehasonlítani mert a robogót a városi ide oda ruhanásra nem tudja felülmúlni egy motor, országúton pedig nyilván fordítva
2010. ápr. 22. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 A kérdező kommentje:
a hengerurtartalmat illetoen igazad van, de valtost beteszed 6osba es alacsony fordulaton nagyon kis fogyasztasa lehet. ezzel szemben a robogo mindig abba az 5-tol 8-ezerig terjedo fordulatszamtartomanyban mozog, ami viszonylag nagy. tehat lehet 50es, egy civilizalt negyutemu 125osnek lehet kisebb fogyasztasa ha ugy hasznalod :)
Egyszerű: a simson felett már eljárt az idő, az 50-es gyorsaságik röhejesek, az enduro nem tetszik mindenkinek, tehát marad: a robogó. Megtanulni az alapokat jó. Váltani meg lehet tanulni később is.
Nem elfogultságból mondom, egy Suzuki RF600-at hajtok.
2010. ápr. 22. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
hát azért azt nem hiszem ,hogy egy kis robi jobban felmegy emelkedőn.... áttétel sincs bennük ,h pörögjön vhova emelkedőn amugymeg utálom a fosrobogós rajolós köcsög embereket! ja és igen simsonom (+125-s honda nsr) van és sokkal jobb.
2010. ápr. 23. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
Pedig sokkal jobban felmegy emelkedőn, mi teszteltük. Nagy emelkedő elé álltunk robival (egy meredek árok) És egy nagy gáz, felpörög, és simán átvitt, simsonnal ugyanez: 1esben hamar elérte a max fordulatot, és még az emelkedőn kelett 2es és hopp el is fogyott a motorerő, aztán na jó legyen nekifutással, hát itt a 2esből fogyott ki az erő. Mondom mégegyszer, robogó álló helyzetből simán felment(Yamaha Jog Super Z) ÉS természetesen van robogón is áttétel, sőt sokkal jobban variálható mint egy simsonon, hiszen itt tudod változtatni a görgő súlyát, hátúl nagy nyomórugót, kisrugókat és a fő áttételt is. Simsonon mit cserélsz? Elől a kis fogaskereket amitől vagy a végseb megy el vagy nem gyorsul már nagyon. Na meg Egy ilyen nem mai Jog 7,2Le, míg simo 3Le körül jó esetben.
2010. ápr. 24. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
Atol fűg mien simsont nézel, az enduro 6-7 le de egy kis hengerfejreszelésel vagy ijenekel eléred a 8 le és nem kell érte x ezer forintot fizetned. Vársoba jó egy robogo (bár én nem birnám ki vele) a váltosnak meg van a feelingje és nem fogyaszt rengeteget az igaz h a 125-ős 2 űtemű meg eszi az 5-6 litert de a 4 űtemű 3-nál megáll(tapasztalatbol mondom) a váltosnak a válto miat változik a hangja és jobb azt halani mint h álandoan visit. (A helyes irásért bocsi)
2010. máj. 4. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: