Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lenne akkor ha nem lennének...

JohnnyBoy002 kérdése:

Mi lenne akkor ha nem lennének sebesség határok?

Figyelt kérdés
Se városban, se azon kívül... sehol sem!
2016. szept. 2. 15:06
 1/10 anonim ***** válasza:
86%

szerinted?



káosz...anarchia...rengeteg baleset, majd ugyanannyi halott..

2016. szept. 2. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Szerintem nem lenne túl jó. Inkabb az autopalyakon valami nagyobb korlat, vagy korlatlan mint Nemeto. A mellekutakon/foutakon meg aki picit is tobbet megy annak oriasi buntetes. Szerintem aki kiakarja élni magat az ott palyan kitudja. Ne a foutakon az artatlan emberek kozott
2016. szept. 2. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

A gépkocsi megjelenése előtt a vágtató ló volt a leggyorsabb, s azt sem tudta mindenki kezelni.

A gépek fejlődése messze felülmúlja a mi képességeinket. Sokszor olvasom, hogy ma már jó útjaink és jó járműveink vannak. Ez igaz.

De közlekedik az éppen csak tipegő kisgyermek, közlekedik az éppen csak tipegő aggastyán, a félbolond, a lángész, férfi és nő, ügyes és ügyetlen stb.

Ők mind ott vannak az úton. És egyenrangú közlekedő mind.

A gépjárművezető felelőssége, hogy mindenki épségben hazaérjen. Senkit ne kell siratni, senkiért ne kelljen aggódni. S senkinek ne kelljen azon gyötrődnie egész életén át - függetlenül a jogi felelősségétől - hogy valaki meghalt, s mit kellett volna másképpen tennie.

Én úgy hiszem, hogy csak a bírságolás szűnne meg gyorshajtás miatt, de számottevően nem változnának a használt sebességek.

Én nem azért nem megyek 100-el a lakó-pihenő övezetben most sem, mert megbüntetnek, hanem azért mert este tiszta lelkiismerettel akarok nyugovóra térni.

2016. szept. 2. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Kevesebb lenne a bevétel a büntetésekből.

Egyébként a Német autópályákon se mehetsz mindenhol észnélkül. Sok helyen van sebesség korlátozás és még rengetek a kilóméteres dugó.

2016. szept. 2. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Városokban, meg mindenféle lakott területeken lenne nagy a baj. Senki sem kontrolálná magát, mindenki 100-al teperne. Zaj lenne, nem lenne elsőbbségadás, naponta 100 baleset lenne, az tuti. Lakott területen kivül megint nagyon veszélyes lenne, mert ott meg 160-al tolnák sokan, és lehetetlen lenne biciklizni, futni, traktorozni, ilyesmi.

Autópályán ott nem lenne gond. Már csak azért sem, mert a legtöbben még a 130-at sem tartják. Végigmegyek az M1-en és az M3-ason 135-140 tempomattal, és 5x ha le kell húzódjak a külsőbe, mert csak 5 ember volt gyorsabb nálam. A többiek mind 100-110-el tötyögnek a külsőben. Sokszor drága, erős autókkal.

2016. szept. 2. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Ott fogyaszt legkevesebbet a vas :D
2016. szept. 2. 16:13
 7/10 anonim ***** válasza:

Részemről mehet. Városban akkor sem mennék többet mint olyan 60 - 70. Főúton már nagy a szórás, változó a minősége, forgalom stb. olyan 100 és 140 körül mennék.


Pályán 150 - 160 a jelenlegi kocsimmal, ennél többel legfeljebb alkalmakként.


A helyzet az, hogy jelenleg is kb. így járok.

2016. szept. 2. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Nem lenne akkora káosz ahogy azt sokan vizionálják.


Lakott területen a kis utcába miért nem megy az átlag ember 80-al?

Nem azért mert bemérik,hanem azért mert tudja hogy veszélyes.


Ugyanúgy nem azért megyek az üres M0-n 110 helyett 130-al mert szeretek szabálysérteni,hanem mert azt érzem biztonságosnak.


M2 autóúton ha nincs forgalom,akkor egy helyet leszámítva sehol nem mérnek,mégse tép az emberek java része 140-el végig.

90-es táblába van majdnem végig,de az átlag 95-110el megy ha a körülmények engedik.

Ennyivel mennének akkor is,ha nem lenne semmilyen limit.


Az értelmes sofőrök java része nem táblák alapján választja meg a sebességet,hanem felméri a lehetőségeket.


Tudnék arra is példát hozni,hogy van olyan útszakasz,ahol ha megengedett maximummal menne mindenki,akkor 10-ből 7 autó elszállna.

Mégse szállnak el,tudják hogy 60 helyett csak 50 fér bele,ezért annyival mennek.

2016. szept. 2. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
48%

A sok önjelölt rendőrnek xanaxot kéne szedni, mint az autópályán befékező polgárőrnek!

Bár eleve aki polgárőrnek megy az direkt intézkedni akar, mert egy idióta.

Baleset meg nem lenne több, max ha igen belehetne vezetni, hogy baleset esetén a javasolt sebesség túllépése esetén igen komoly pénzbírság(pl. havi átlagos fizetés szorozva minden túllépett km/h után)

2016. szept. 2. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Kérdés baleset esetén milyenek lennének a büntetések? Szerintem az emberek nem akarnának börtönben megrohadni ezért ésszel közlekednének. S persze az oktatás s a vizsga is szigorításra szorulna. Megjegyzem ma is.
2016. szept. 3. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!