Három autó között gondolkodom szereném meghallgatni a ti véleményeiteket is!?
1.Audi TT 1.8T 1999 : Szabad-e venni 3000€ körül, mikre kell odafigyelni a vételkor 240.000km-el meg lehet e venni vagy kerüljem?
2.BMW 318i vagy 320i (2002 Faceliftes) : Ezt is 3000€ körül venném németországból ezek mennyire megbízható autók illetve ennek érdekelne a dízele is, hogy milyen megszabad venni vagy inkáb kerüljem nagyívben?
3.Audi A4 2.0 Multitronic 2001: Mennyire megbízható típus vannak e konstrukció hibái és a Multitronic váltó mennyire megbízható (ez is 3000€)?
Olyan sorrendben írtam ahogy szeretnám ezeket az autókat, szóval ha lehetséges a TT-ről szerenék minden infót megtudni, élményeket, negatív élményeket stb.
A válaszokat előre is köszönöm.
Ezek mind "sportkocsik" ne várj csodát,ne várj megbízhatóságot.
Az A4 váltója,ha rendben van akkor az nem fog romlani sosem,de 100-ból 2 ha ilyen.
A TT -nél pedig a turbós motor lehet lutri.
kedves első válaszoló!
Ezek közül pont egyik se sport kocsi...
Átlag autók, kivéve a BMW-t mert az tucat divatautó, meg hozzá ezekkel a motorokkal lassú is.
Szóval a BMW-t minden képen kizárnám. Nagyon szarok főleg az 1.8-as motorral mindig baj van hengerfejes lesz stb... Ha mégis a BMW mellett döntesz akkor már 6 hengereset vegyél belőle pl. 320i 150 lóerő gyenge de jobb mint a 318-as. Jah és mielőtt valaki azt írja hogy hülyeséget írok meg nem értek hozzá, meg a bmw így úgy olyan jó azoknak üzenem a BMW egy szar és ezt BMW tulajként mondom...
Az audi a turbó motor miatt pénztemető lesz, mindenképp szerelővel kell átnézetni vétel előtt bármit is veszel.
Talán az audi a4 ami úgy szóba jöhet, de mivel írtad h a TT szeretnéd így inkább azt vedd ami neked tetszik.
Ha nem baj, hogy elől hajt és 2 üléses kicsit divatjátmúlt TT tetszik akkor azt válaszd
3000€-ért ezek a végét járják és locsolhatod rájuk majd a pénzt. Lehet ott kapni tényleg megkímélteket 100-150 ezer környéki km futással, csak az 5-6000€ lesz.
Amennyi km van egy kinti 3000€ értékű autóban, hogy lehet készíteni a pénzt vezérlés, kettőstömegű lendkerék+kuplung cserére, váltó felújításra, turbo felújításra (amelyikben van), karosszériás munkákra és még sok másra. Ezeket felejtsd el!
3000€ euróból inkább egy Mazda 6-ot nézz kint, ott is lehet karosszéria munka, de motorikusan legalább nem lesz bajod vele.
Vagy ha dögös sportautó kell, akkor Toyota Celica-ból a 143 Le változat, vagy van olyan is ami 192 Le, az nagyon megy.
A BMW mint tucatautó? Amikor ugyanúgy 80 ezer darab van belőle az országban mint az Audiból? Ezt a totálszaron írták.
Az Opel meg a Buzuki na az népautó mert mind a kettőből egyenként van 500 ezer darab. Nem is vennék mást ebből a pénzből mint Opelt vagy Suzukit. 15 éves prémium autót 1 millából? Merjünk nagyot álmodni. Aztán nagyot koppanni.
Ezekből a TT-t venném meg,ha a turbókör rendben van.
Az 1.8T egy igencsak megbízható és olcsón fenntartható konstruckió a turbós benzinek között.
Nekem maga a TT borzalmasan nem tetszik,de a műszaki háttere rendben van.
A BMW 1.8-as szívói híresek voltak a papírvékony hengerfalról,ami aztán meg is reped,ezért ezt végleg kizárnám.
Meg amúgyis szerintem semmi értelme egy 1.8-as BMW-nek,de ez megint magánvélemény.
A 320 már vállalható
Az Audiról sokat nem tudok,így arról nem nyilatkoznék.
De a Multitronicról is hallani rémtörténeteket ha gond van vele.
1. Audi TT 1.8T: A turbótól félsz. Attól függ, hogy használták előtte. Nagyon jó motor volt annak idején, sokan direkt keresték. Ha valós 240e km, akkor az még belefér, de kétlem, hogy csak ennyi km lenne benne. Alaposan utána kell nézni a múltjának és magát az autót is átnézetni. Amúgy nagyon jó autó lenne, csak kicsit nőies. Én is inkább női vezetőket látok bennük.
A legjobb ha Audis fórumban keresel rá és ott meglátod, mik a panaszok, mi mennyibe kerül.
Az áruk viszont jó ahhoz képest, hogy ilyen sportos autó (a 3 közül ez a legsportosabb kinézetre is).
2. BMW: A poén az, hogy a facelift utáni 318i és a 320i is 2 literes (ugye szakértők) és a hengerfal vékonyság az N45 és a repedezés az N47-es motorok problémája főleg (csak az E90-től).
És nem, nem tucatautó attól, hogy egyes keleti városokban kicsit több van belőle az átlagos eloszlásnál (keleten az ezeket behozó nepperekből is több van, ezért van sok M és N rendszámú). De értem a lényeget, látsz egy helyen parkolni, vagy haladni ketőt és úúúrissten, már mindenki azzal jár (& miért? az Audi nem tucatautó? Abból többet látok. Merciből talán kevesebbet).
3. Audi A4 : A Multitronic jó váltó, de ha tönkremegy, akkor fújhatod. Mostanában is volt egy ilyen kérdés, tönkrement a váltója és kérdezte, mennyi egy komplett másik. Mert nem olcsón javítják meg ezeket és olcsóbbnak találta ha vesz egyet.
4. Létrehoztam egy negyediket is: gondold meg a Mercedest, mert a 3 híres német márka közül ezek a legjobbak és árban sem magasabbak használtan mint az előző kettő. Minimum olyan megbízhatók mint a másik kettő és a kényelemben, presztízsben is veri azokat. Konkrétat nem ajánlok, nézz szét, melyik tetszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!