Mi az előnye és hátránya a Wankel motornak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A válasz írója 68%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 11:59nak
Vedd elismerésnek :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én vagyok, a 19 ÉVES GYEREK:D
15 évesen jó ezt hallani... kicsit nag yaz önbecsülésed:)
Azt hogy hány autót szedtem szét, nemnagyon tudom emgmondani... sokat... sok ismerősöm kezdte bontani a kivont autóját, és segítettem... Azt viszont, hogy hányat újítottam fel meg tudom mondani:) 2 db sajátot utolsó csavarig... azóta is tökéletesen üzemel mind2, pedig az egyiket eladtuk, és nemigen kíméli a tulaj... Most a sajátunktat ismergetjük apámmal, szerelőkkel, ezt bevallom egy 2005ös autót nem mernék szétszedni, mert annyi az elektronika... bár, lehet hogy nem bonyolult azse:)
Aztán ott van a rally... építgetett ladákat, golfokat bmw-ket segítettem csinálgatni... sőtt tudom, 15 évesen úgyis okosabb vagy és megmondod h hülyeség, de egy N kategóriás Lancer Evo 9-esben is benne van pár munkaórám:)
Motoroknál pedig v 10 db simson a leglepukkantabból is tökéletest csináltunk... mz, de ott nem felújítás, csak cserélgetés állítás, robogók és ismerősök crossaiban segítek csinálgatni...
Ráb*sztál mert midnenem a szerelés... Te 15 éves kis takony :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekemis, Ladák, Simsonok, Fiatok, Mazda 323 1.8 4wd turbó voltak.
Azért EVO-ba még nem nyúltam :D
Az milyen? :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
tegnap 18:21
Én is csak segédkeztem és figyeltem, ahogy a darab fémből igazi sportautó készül:)
És hogy milyen? ISZONYATJÓ
Feltettem képfeltöltésre pár képet... ha nem felejtem el mindjárt belinkelem:)
A mazda 323 az nagyon tetszik... szomszédnak volt/van nemtudom egy 1.6 turbo de csak frw de sztem vmi rákókányolt turb lehet... Neked mia véleményed róla megéria pénzét?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Meg hát :D
Az 1.8 turbo 4WD kegyetlenül megy.
180 lóerő körül van gyárilag.
És ez a kis kasztni: [link]
Eszméletlenül meg tud ám indulni.
Városban nincs ellenfele, amatőr rallyn meg még jóhogy nincs :)
Haveromé 200 valahány lóerő körül volt, Ladáknak esélyük sem volt, a kanyarokban meg főleg nem :D
4 kerék 200 ló (L)
Beküldöd a kanyarba, padló aztán olyan szépen átvisz rajta, mintha sínen mennél.
Nagyon durva egy autó, sztem megéri.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az első oldalon már válaszoltam:
Jók azok, csak tudni kell vezetni.
Megvannak a Wankelezésnek a szabályai.
ha ezeket nem tartod be, hamar (pár ezer km) meggyilkolsz egy vadiúj RX-8-at.
Sokan azt se tudják hogy abban wankel van aztán mondják h milyen szar a Mazda hogy tönkremegy..
Pedig bírja az csak tudni kell használni
Ja és a Wankelek szeretik a fordulatszámot :D
Még annyi hozzáírnék, hogy a Wankel sokat eszik, a felújítása drága, mert az egész égésteret kell cserélni, és turbó nélkül elég nyomatéktalanok állítólag, nekem sanos még nem volt szerencsém Wankelhez :(
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
És ugyan mi az a nagyon "speciális" vezetési technika amivel másképp kell vezetni mint egy sima soros motort pl..
Ott is van gáz-fék-kuplung-sebváltó...Ugyan mennyivel másabban kell vezetni? üveghangnál kell váltani váltó nélkül, bekapcsolt ablaktörlővel vagy mégis mi??? Mert oké h 15 éves létedre olyan bölcs vagy mint 20 másik de olyan vagy mint egy politikus: ez a baj az a baj de h mi a megoldás azt egyik sem mondja....Így megy úgy meg megvannak a wankelezés szabályai. Oké de akkor mik azok mégis?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sok szabálya van.
Be kell melegíteni, normálisan, nem hidegen gyilkolni, mert kopik. A fordulatot szereti, de azért azt se rögtön indítás után.
Az éltömítéseket elég gyakran kell cserélni, mert ha széttröik akk szétkarcolja az egész égésteret.
ha ennyit nem tudsz akkor már biztos hogy én jobban értek hozzá mint te.
..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!