Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért adki a Simson süvítő...

Miért adki a Simson süvítő hangot? A többi lent.

Figyelt kérdés

Egy 60 köbcentis Simson s51 endurorol lenne szó ami frissen van fúrva.

Beindítom a simsont műkodik szép hangjavan,behúzom a kuplungot és beteszem 1esbe.Amikor elkezdem lassan a kuplungot kiengedni hallom, hogy valmi a motorfelől ilyen süvítő,fütyülő hangot adki, mikor már teljesen ki engedtem a kuplungot és húzom a gázt egyre jobban felerősödik. A motor működik megy csak ez a hang nagyon zavaró:(


A válaszokat előre is köszönöm.

A helyesírási híbákért bocsánat.



2016. aug. 1. 22:12
 1/7 anonim ***** válasza:

Rosszul lett összerakva,a fogaskerekek visítanak /kuplungkosár-főtengely/..

Nézd meg hogy a leeresztőcsavar mágnesén van-e vasreszelék...

2016. aug. 1. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
No meg azt is nézd meg, hogy van-e benne olaj...
2016. aug. 1. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Vagy a nagy foghézag, vagy a rossz hézagolás miatt nagy a kuplungkosár oldalirányú mozgása, ami a ferde fogazás miatt terhelésre elmozdul.
2016. aug. 2. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 bozont 94 válasza:
vagy csak szimplan meg van koppva a primer hajtas es a fog hezag miatt lotyog ide oda
2016. aug. 2. 03:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
0%
Primer hajtás probléma, gyakori ez a Simsonoknál. Ha szétszeded és nem PONTOSAN rakod össze, de ezt úgy értsd hogy 100-ad milliméterre, akkor már ilyen gusztustalan vonyító hangot ad, ami csökken idővel, de mindig meg lehet hallani. Tipikus hiba hogy fordítva kerül vissza a kis fogaskerék, ilyenkor a fogaskerekeken olyan felületek találkoznak amik még előtte soha. Aztán ha megváltozik a kuplungkosár hézagolása, különösen az amelyik a kosár blokk felőli oldalán van, akkor nem ott futnak a fogak ahol eddig szóval az is zajjal jár. Ha szétszeded a blokkot maj összerakod, akkor is elmozdulhat a két tengely (főtengely, primer hajtástengely) elméleti középvonalának a helyzetem ez is azt okozza hogy másképp futnak egymáson a fogak, tehát zajos lesz. Vagy együtt élsz ezzel a hanggal, vagy kicseréled a kis fogaskereket és a kuplungkosarat vadi újra. Figyelj, ez egy fos keletnémet gyártmány, nem japán.
2016. aug. 2. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Utolsó írta:


"Figyelj, ez egy fos keletnémet gyártmány, nem japán."


Gondolom ha Japán lenne és fordítva raknád bele a fogaskereket akkor az is visítana.


Az akkori keletnémet technika ezt tette lehetővé és szerintem nem a fogyasztói társadalomnak gyártották őket. A legfiatalabbak is túl vannak a 25. életévükön.


Apósom 1965!!! -ös (igen! 51 éves) Scwalbe-ja a mai napig üzemel probélamentesen.


Szerintem elég jó teljesítmény egy "fos keletnémet gyártmány"-tól.

2016. aug. 2. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Addig nem volt "fos" amíg bele nem nyúltak.


Ez a tanulópénz!

2016. aug. 2. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!