Használt autót érdemes elvinni állapotfelmérésre? Ott az összes hibát ki tudják szűrni és nem várhat meglepetés?
Számomra nagy összegért, 2 millióért szeretnék e46-os dízel bmw-t venni!
Rengeteg van, gondolom sok tekergetett!
A motorikus és szerkezeti dolgokra lennék nagyon kíváncsi! Egy szakszervíz megmondja, hogy mennyire halottak benne egyes alkatrészek, illetve kb. Mikor fog elszállni benne valami?
Fontos, hogy tudjam, volt-e törve, illetve az állapota a futóműnek, porlasztóknak, szívósor, turbó, kuplung, váltó, blokk, stb.
Sok pénz ez nekem, nem szeretnék mellé nyúlni!
Van olyan hiba, amit a szakszervíz nem szűr ki?
Érdemes elvinni és időpontot kérni?
(Vidéken van az autó, lehetséges esetleg, ha egy szakszervíz van 50km-en belül, hogy a kereskedő fizet a szervíznek, hogy kicsit szépítsék az autóját, nehat valamit elfelejtsenek megemlíteni róla?)
Köszönöm szépen!
Dehogy tudják.
Annyira halott ügy ez a "vidd el szervizbe mielött megveszed"
Egyrészt ki fogja odaadni az autóját,hogy akármilyen szervizesek turkáljanak benne?
Mert hogy én biztos nem mennék bele, de biztosan sokan mások sem.
És ha még esetleg bele is megy,akkor is mit tud mondani rá a "szervizes"?
Fel tudja emelni neked,alá tudtok nézni,meg lehet nézni hogy mennyire van szétnyalva a futómű,és lehet jó kis következtetéseket levonni,hogy na vajon gátló vagy toronycsapágy.
Meg lehet nézni a fékeket,arra is lehet fejvakarás mellett okosságokat mondani,hogy ennyi meg annyi százalékos a tárcsa meg a betét,de majd az első 150-ről fékezésnél fog kiderülni hogy üt-e a tárcsa.
Vezérlést nem fogják neked szétszedni hogy megnézzék,ahogy a hengerfejet se fogják levenni.
A kettőstömegűt se tudják megvizsgálni,ahogy a kuplungot és a váltót se nagyon.
A szervizes max azt tudja neked megbecsülni,hogy első körben mennyit kell költeni a kisebb hibákra.
Az igazán zsebbenyúlós dolgok ugysem ott fognak kiderülni,hanem majd amikor elkezded rendesen használni.
Akkor mégis mit tegyek, hogy lehetőleg ne egy pénztemetőt vegyek?
Hogyan bizonyosodjak meg nagyjából az állapotáról?
a legutolsó(legfrisseb)darab is 2005-ben jött le a szalagról..
ez alatt bármi is törénhetet vele.
könnyen beszélek, mert kibíc vagyok...de azt tenném, hogy megvenném, és elvinném egy műszaki vizsgára lehetőleg állami céghez...ott minden kiderül..bármit is sumákolt az eladó.
ettől jobb ellenőrzés nincs.
ha kiderül, hogy ez-az-amaz is rossz, amúgy csak a torka vérzik, akkor huszonötezerből megtudtad mi is a baj...ráadásul részletesen leírják a bukás okát. Ekkor ezzel visszabalgsz az eladóhoz, és ...hát mondjuk úgy, hogy számonkéred..
Ha átmegy a vizsgán, akkor használd egészséggel, vettél egy jó autót.
sok szerencsét!...mert az kell leginkább...vagyis csak az.
Átnézetés nélkül venni autót nagy felelőtlenség itthon. ...
Nem kell márkaszerviz, csak jó és megbízható szerelő.
Én vagyok az az ember, aki kb ennyiért vett pár éve egy igazán megkímélt és lekövetjhető életű E46 320D-t. És igen, 30 ezer km használat után rá kellett költeni fél milliót. Közben meg ott is hagyott egyszer. Etől még szerettem. Volt állapot felmérésen, meg is tudtak róla állapítani hibákat, de ahogy írták is, megbontani nem tudják. Így marad az, amit tudhatsz a kocsi előéletéről. ha pl. a főtengely ékszíjtárcsa még nem volt cserélve, akkor az tuti tipp a cserére. Törhet a hátsó rugó és igen, a szívosor bajok is jönnek, turbó szintén. Ha két milliód van rá, vegyél egyet másfél körül és ha valami előjön rajta, költsd rá a maradékot.
A Szakszerviz a kulcs alapján olvassa az autó előéletét. Ha vitték rendszeresen a márkaszervizbe. Ha nem, akkor ők sem tudnak többet, csak amennyit a kompjúter kiolvas, meg amit lát.
És BMW-re jó amit mondasz, de ez egy Mazda. ;)
Negyedik BMW-m veszem, ebből kettő volt előtte használva, és két új.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!