Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyi pénz kell az autó...

Mennyi pénz kell az autó vételára mellé, használt autó vásárlásakor? Bmw 320d E46.

Figyelt kérdés

Kinéztem egy autót, végre, hosszú hónapokon át megtaláltam azt, ami terszik kívül, belül!

Remélem motorikusan, szerkezetileg is rendben lesz és akkor amint tudom megveszem!

Jelenleg 1,6 millióm van összesen, az autót 1.550.000-ért hirdetik. Gondolom egy keveset tudok alkudni belőle, de nem tudom, hogy 100-150 ezer ft plusz elég lesz-e a további költségre.


Első autóm lenne, ami a nevemre kerül!

Milyen további költségek vannak a vételár mellett?

Biztosítást kalkulátorban tudok számolni, még valami?

Átírás gondolom kb 50ezer ft.


Mennyi pénz kellene az autó vételára mellé és mire pontosan?

(Van a tulajdonomban egy 600 ezret érő autó, amit áron alul eladok gyorsan, és ezt tenném félre az esetleges szervízekre, illetve jó a fizetésem, ha nagyon mellé nyúlok is fenn tudom tartani, tudom szervízelni, de most nagyon ki van centizve a pénz rá, de félek, hogy elviszik előlem!)


Köszönöm a segítséget, megy majd a zöld!


2016. júl. 28. 12:59
1 2
 1/17 anonim válasza:

Tulajdonszerzesi illetek

Okmanyok kiallitasanak az ara (lehet ez csak a kulfoldinel kell) 12 ezer korul

Biztositas

Ha kulfoldi, akkor reg.ado (az nem keves)

Eredetiseg vizsgalat 20ezer korul


Talan ennyi, ha jol tudom..

2016. júl. 28. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:

Magyar autó szerencsére.

Biztosan ennyi?

Kiszámolnám akkor, hogy mit is jelentenek ezek egy összegben..

2016. júl. 28. 13:10
 3/17 anonim ***** válasza:
könnyen becsúszhat a több százerzernyi javítás,de ezt nem tudni előre.50E nem hinném,hogy elég.De amúgy meg ha jót veszel lehet 50E km ig gondod sem lesz rá,bár az esélye annyira nem sok :D kérdés,hogy mi számít jó fizetésnek...?! Mindenkinek más a kielégítő és a sok...alapból ha megveszed a kocsit már tele kellene tankolni,kötelező szervízt megcsináltatni,biztosítás,teljesítményadó...ezeket be/ki kell fizetni...Erre az 50E nem elég.
2016. júl. 28. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim válasza:
Csak a biztositas 50 korul lehet, ha fiatal vagy es nem volt a neveden semmi es meg a jogsid is ujnak szamit.. Valamint ha az auto ccm-e is nagy.
2016. júl. 28. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:

Tulajdonszerzési illetékre 91.000-et, biztosításra 75.000-et dobott a kalkulátor.

Ebben benne van az eredetvizsga, új forgalmi, törzskönyv is, új

Műszaki van még rajta, akkor ennyi a kötelezően befizetett?


Emellé jön akkor a kötelező szervíz, (gondolom olajra, levegő szűrőre, pollen szűrőre, kartergáz szűrőre gondolsz ezalatt).

Erre alkatrészáron 30-40 ezret számoltam, ismerős elvégzi szerencsére, autószerelő!


Még valami, ami fontos lenne és nem ér rá 1 hónap mulva? (Gumik jók rajta állítólag)

2016. júl. 28. 13:18
 6/17 A kérdező kommentje:

Így 200 ezer plusz kéne a vételár mellé!

1.7-8 al belevághatok már akkor?

2016. júl. 28. 13:19
 7/17 anonim válasza:
Annyival mar belevaghatsz, igen... De nezzetek az szerelovel az autot vasarlas elott.
2016. júl. 28. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

Én tavaly ősszel vettem egy 2.0 V6 Mazda 323-t 500ezerért,90 ezer volt a legolcsóbb biztosítás,és 80 ezer az átírás.


Mivel az egyik gumi el volt nyalva,és nyárik voltak,így másnap a 4 új téli már 100 ezret elvitt.

Utána elvittem hogy kicsit ránézzünk,akkor kiderült hogy a vezérlés még egész jó,de mivel úszott az olajban,így az is csere,ami még 50 ezer volt.

Na meg egy olajcsere ami 10 ezer.

Ez így az első 3 napban.


Utána kiderült hogy az autó 2 éve nincs forgalomban,el vannak nyalva a gátlók,lyukas a klímahűtő,cserés az összes fék,halott az ABS vezérlő,na meg 2 hét után egyértelművé vált hogy zabálja az olajat.


Most tartok 1.5 milliónál a vételárral együtt,és még mindig rengeteg dolog van.


Szóval érdemes felkészülni.

2016. júl. 28. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
Volt ilyen autóm, automata. 93 ezerrel vettem, vidéki BMW kereskedésből, szervizkönyv, lekövethető előélet. Mentem vele kb 30 ezret két év alatt. (mást is használtam) Eladáskor turbó csere, váltójavítás törött hátsó rugó és szivárgó difi voltak a hibalistán. Cserébe megállapítottaék, hogy nem volt törve és a km is OK benne. Nálam a főtengely ékszíjtárcsak adta meg magát, tréler lett a vége. Maga az alkatrész, ha van szerelő haver, nem drága. Ez viszont minden ilyen autónak betegsége, hülye aki kitalálta az alkatrészt :-) Nézesd át egy BMW-t ismerő emberrel, megéri. Amúgy nagyon keveset fogyaszt és tényleg jól megy, ha pedig van pénzed karbantartani, sokáig jó autó lesz.
2016. júl. 28. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 A kérdező kommentje:
Utolsó! Mennyi lett végül a váltó és turbó csere/javítás ára?
2016. júl. 28. 13:40
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!