Simson vagy pitbike?
Terepre egyiket se. Simson nem oda való a pit meg egy rakás szar. Volt mind a kettő/van. Pit mindegyik egy kínai szar alkatrészt nehéz hozzá kapni és kicserélni se biztos, hogy kibírod. Csak példának estem egyet a pittel leszakadt a jeladó forrasztani nem lehet normálisan másikat meg nem kapok hozzá vagyis mehetett a szemétbe. Összelehet tákolni de az annyit is ér. Ha rám hallgatsz spórolsz és veszel egy 125ös crosst, odafigyelsz az üzemóráira és jó lesz. Ha nagyon a kettő közül akarsz választani inkább simson persze attól függ, hogy milyen terepre de ahhoz minden városban kapsz alkatrész és az egészet megtudod csinálni otthon ha egy picit utána nézel.
De az én válaszom még mindig az hogy terepre egyiket se :/
Vagy három éve volt egy srác, volt neki egy endurósított simsonja, és a hereállatja beakarta magyarázni, hogy az egy cross pályán verhetetlen. Addig-addig, mig mondtam neki, hogyha ennyire bízik benne, akkor adja ide, had menjek pár kört vele a pályán. Első kört még átvészelte, de már remegett az egész, hátsó kerék már rázott, az első feutóművet meg nem is említem. Na, a második körnél bátor voltam, és célba vettem az ugratót, már messziről húzni kellet neki, nem úgy gyorsít, mint az Aprilia, felhasítottam vele, nagyot ütött, aztán ereszkedtem szépen, amikor földet ért, első-hátsó keréknek annyi lett, az első teló sem élte túl, lábtartó csak a bal oldali maradt meg, a kipu leszakadt, a blokk kifelé fityegett a vázból, vázon lett egy "enyhe" hajlat, kicsit én is összetörtem magam. Ennyi a simson tereptörténete.
Gyűjts pénzt és vegyél egy Aprilia Pegaso 125-öt, tudod használni terepen is és aszfalton is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!