Van egy 50 cm3 is robogóm új dugatyu van benne. Hány kilómétert kell vele menni hogy be legyen járatva meg mennyivel lehet vele meni amikor bejáratós?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
És fúrva is lett?
Ez sokmindentől függ, egyszer alattam megszorult egy bejáratós robogó, csak befékezett a kereke, de vártam egy kicsit, és ment tovább.
Ez változó, mennyi idő kell neki, elvileg semennyi, ha jó a konstrukció, meg gyári értékek szerint lett összeszerelve.
A nálam megszorult robogó új dugó, gyűrű, hengerfúrás.
2 ütemű volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
500 km.
Nagy terthelés(erős gyorsítás, nagy emelkedő, stb) kerülendő.Először utazóba csak a max sebesség fele, aztán fokozatosan emelheted.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem kell vele egyébként 500 Km-t menni, főleg ha csak dugó és gyűrűcsere volt, ugyanis a dugók már sokkal méretpontosabbak, még az olcsóbbak is, a gyűrűn meg van egy teflonos bevonat, ami szépen lekopik a bejáratás alatt.
Nyilván új hengerrel nem nyélgáz a végtelenig, de párszor 10 km után már nyugodtan meglehet nézni mennyi benne a kraft.
A megragadás legtöbb esetben a szegény karburálás miatt van, ha szegény a keverék, megragadhat a jól bejáratott henger is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!