Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » ETZ-ből melyik lenne ideális?

ETZ-ből melyik lenne ideális?

Figyelt kérdés
Van egy simsonom, amit itthon felújítottunk mi magunk, a legjobb alkatrészekből amit kapni lehetett, 60 köbcentis lett.De körülbelül az első hónap után azt éreztem hogy kevés nekem a gép.Egy ETZ-n gondolkodnék, de nem tudom hogy melyik lenne a megfelelő.A 250-es, és a 251-es kinézete nem nagyon tetszik, a 125/150-esek nagyon szépek, de kérdésem az hogy tudnak-e produkálni a kis ETZ-k olyan 90km/h-s utazósebességet? Van bennük erő? Lehet vele menni mondjuk 100km-es túrákat? 2 Személlyel hogy viselkedik? És nem szeretném 1-2 év alatt kinőni.

2016. júl. 6. 23:13
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
56%
Tud az 120at is.
2016. júl. 6. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

A 90-et megfutják, az utazó kb. akörül van (80-90). Túrákat is nyugodtan lehet futni velük.

Viszont 2 személlyel ezt már nem tudják (vagy csak erőlködéssel).

Lehet hamar "kinőnéd", én 250-est vennék.

Anno nekem is volt, először nekem sem tetszett a kinézete, de hamar megszerettem.

1-2 apró átalakítást tettem rajta, amitől sokkal szebb lett.

Pl. megkapta a régi TS mz lámpatartó konzolját, arra helyeztem át az első lámpát meg az indexeket, így szemből egyből komolyabb kinézete lett.

Ezen kívül az ülés is ki lett mélyítve (csak épphogy, hogy legyen egy kis íve) stb...

Szóval apróságokkal is elég sokat lehet rajta javítani.

2016. júl. 7. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 joco5582 ***** válasza:

Erő szempontjából a 250-es jó választás, de nem volt még egyetlenegy ismerősömnek sem stabil túrára alkalmas 250-ese. Ráadásul küszködik néhány konstrukciós hibával is, amit ugyan olcsó javítani de nem biztos, hogy szereléssel szeretnéd tölteni a szabadidőt. (Pl. Blokktartó konzol elcsavarodik)

Annó 150-essel tanultam vezetni, és tényleg eléggé le volt már koppintva, mégis egy szó nélkül hazavittem volna. Egyrészről kényelmes a pozíció, könnyű vezethetőség és viszonylag baráti 3-4 literes fogyasztás jellemezte. A 250-esnél 5 liter feletti fogyasztással kell számolni.

Ha veszel szerintem mindenképp keress elektronikus gyujtású változatot - vagy legalább kalkulálj bele egy átalakítást. Plusz az elektromos rendszer modernizálását is érdemes megfontolni. A biztosítéktáblára és a csúszósarukra gondolok. Sok fejtörést okoz a kicsúszó biztosíték, kontakthibás vezeték. Azon felül ne a boltokban kapható ETZ alkatrészeket keress, mert azok legtöbbje olcsó silány minűségű, ami megalapozza jelenleg is a rossz hírét ezeknek a motoroknak. Pl. : Érdemes dugóméret alapján keresni márkásat. Remélem segít

2016. júl. 7. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

125-öst nem vennék...nekem volt, 90 már megerőltető volt két személy+csomi.


Ha most vehetnék, akkor csakis 250-es earle villást vennék..ezek sikerültek a legjobban..


nyugodt motor, jól ülhető, nem lehet szétpörgetni.

Nem növöd ki egyhamar.


a lényeg az Earle villa, és 250-es.

2016. júl. 7. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

"a lényeg az Earle villa, és 250-es."


Azaz ES 250 Trophy?

Az már erősen veterán. Ami nem biztos hogy ideális hosszabb túrákra. Hacsak nem A-Z fel van újítva. Az olyan gépek pedig nagyon nem olcsók.

Én most újítottam egy 150-est. Kinézetre klassz (ill. inkább különleges) az earles-villa, de a komfortja miatt nem vagyok hasraesve. Ok, fékezéskor nem süllyed az eleje. De egyébként nehéz, lassú menetben húz jobbra-balra, markolni kell a szűk kis kormányt rendesen.

2016. júl. 7. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
igen a 250-es trophy...az örök darab. itt a nyár, elpiszmog a felújítással.
2016. júl. 7. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat!
2016. júl. 8. 11:57
 8/12 anonim ***** válasza:
Nekem 150-esem volt. Bebarangoltam vele az egész országot. Sokszor voltam Slovéniban, Szlovkiában, Erdélyben. Sokszáz kilóméteres túrákat tettem meg vele. Olykor 1000 felettieket. Lánc, generátor, kuplung, kuplunglanc nélkül soha nem indultam el. 80-90-nell szépen el lehet vele pöfögni, akr kétszemélyel is. Csak dombok, hegyek, és szembe szél ne legyen.
2016. júl. 9. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Vegyél egy jó 250-est! :) ... volt 4 MZ-m..aztán átültem Suzukikra...Bandit 600, 1200, GSX-r 600, utána 750, most egy Hayabusa...de 12 év után kellett egy MZ újra...imádom :) ...most nyomtunk le egy 800-km-es túrát feleséggel, kofferral, Szlovéniába egészen Bohinji tóig..semmi gondja nem volt..az autópálya tempó sok neki ugyan, de 120-at simán tartotta, a fogyi az 5.6 ra jött ki hosszútávon...:) Én szeretem :)
2016. júl. 13. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

a 251 es kinézete ugyanolyan mint a 125 ösé csak nagyobb a tankja szóval nem tudom az miért nem tetszik.

Egyébként inkább 250(251) es az könnyebbn tartja a 90 es utazót, 125 ös azért 5000 et forog 90 nél, ami azért hosszútávon nem kényelmes és a motornak sem biztos, hogy használ, nekem 125 ös van és 70-80 as utazóval megyek vele egyedül, így kevesebbet fogyaszt ( 4 liter) és kímélem a motort is.

2016. aug. 15. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!