Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyha munkába járós autót...

Hogyha munkába járós autót veszek és 70 km-re járok dolgozni (ezt oda vissza meg kell tennem) akkor már megéri dieseles autót venni?

Figyelt kérdés

2016. júl. 6. 18:40
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:

Szerintem simán.

Milyen kocsira gondoltál?

2016. júl. 6. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
Igen
2016. júl. 6. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:

Igen megéri.

De egy benzin/gáz üzemű autóval 40-45% megtakarítás érhető el a dieselhez képest.

2016. júl. 6. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
A csomagtartót a palack meg elfoglalja.
2016. júl. 6. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:

Munkába járáshoz nem keln óriási csomagtartó.

Persze, megéri dieselt venni. De az is kérdés, megéri-e 70 km-re munkába járni. Havi 150 ezres költség minimum

2016. júl. 7. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
"Havi 150 ezres költség minimum"-egy 14-15l fogyasztású benzintemetővel.Számold ki egy 4l fogyasztású diesellel...
2016. júl. 7. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:

"De egy benzin/gáz üzemű autóval 40-45% megtakarítás érhető el a dieselhez képest."

Ezt egy kis matekkal vezesd már le lsz.

2016. júl. 7. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:
0%

"Számold ki egy 4l fogyasztású diesellel"

4l fogyasztású diesel nem létezik, hacsak nem mopedautó, számoljunk 4.5-tel.

Minimum evi 40ezres tervezett futásról beszélünk, csak új, vagy nagyon fiatal keveset futtott kocsi jöhet szóba.

Főbb havi költségek kb:

- 50k - gázolajra (140 km, 22 munkanapon)

- 40k - átlagban szervíz, gumi, kopóalkatrész, karbantartás

- 35k - értékvesztés (3 millás kocsid 3 év múlva biztosan nem ér többet 2-nél, de ez egy nagyon jóindulatú becslés)

- 15k - casco (sokat jársz, lesz baleset, pláne ha ellopják, megéri)


Ez eddig 140k.


Adót és biztosítást nem számoltam, az nagyon függ a bonus-malus fokozattól. De 5k biztos rámegy havonta.

2016. júl. 7. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:

Főbb havi költségek kb: 

- 50k - gázolajra (140 km, 22 munkanapon) 

- 40k - átlagban szervíz, gumi, kopóalkatrész, karbantartás 

- 35k - értékvesztés (3 millás kocsid 3 év múlva biztosan nem ér többet 2-nél, de ez egy nagyon jóindulatú becslés) 



Ez eddig 140k. 



Hát akkor neked még nem volt dízeles kocsid. Egy ford focus simán elmegy 4 literrel. Csak ezt kevés km-mel kell venni. Nem feltétlenül kell új vagy fiatal autó vesz pl egy passatot vagy egy superb-t aztán azokba pakolhatja a kilométereket. Az értéküket meg tartják főleg a passat.

Neked benzines astrád van?

Biztosítást minden normàlis ember köt a kocsijára. Miért lenne baleset? Magadból indulsz ki? Miért lopnák el?

De ki vesz úgy kocsit hogy elkezdi számolgatni a havi kiadásokat? Ha meg benzint venne akkor meg a gatyája rámegy csak az üzemanyagra.

2016. júl. 7. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:

Napi 140 km-re már szinte kötelező a diesel, de megfontolandó egy hybrid is.Keretet nem írtál, de 1,5 M körül már vannak azok is.

Ha diesel, akkor én vagy egy régebbi 1,9 szívót vennék, vagy egy minél újabbat(akár kisebbet is).

2016. júl. 7. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!