Robogó tuningnál arra gondoltam, hogy egy stihl gyújtást szakszerűen feltenni értelme van-e, újrakábelezéssel?
A Stihl gyújtás nem tuning gyújtás, a tuning gyújtások a belső rotoros gyújtások.
Másrészt egy jobb gyújtástól nem fog hamarabb felpörögni.
A jó gázreakció a jó kondiban lévő motortól függ és a jó bahangolástól, karbi, varió.
Nyilván ha az eredeti gyújtásodban van fordulat limitálás, akkor cserélni kell folytatlanra, vagy a kínaiaknál egy második modul beiktatása szükséges.
A görgőzés is egy külön téma, attól nem lesz jobb ha kisebbre cseréled a görgőket a gyári konfigban. Görgőkkel variálni akkor kell ha változik a konfigod, henger, kipu, főtengő, variátor stb...
Ahhoz hogy gyorsulj mint állat, tegyél bele 70 es hengert, vagy 50 esből valami kihegyezett nikaszilos aluhengert, egy jó kipuval és egy teljes kitöltésű főtengővel.
Persze már a lökettérfogat növelés is nagy eredményt hoz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!