Hogy működik ez a dolog?
csak a saját példámat tudom irni.
2007-ben 9 éves Fiat olaszhonbol. auto ára+ ismerős munkadija, h. olaszban megkereste az autot, és magyaro.-ba elhozta, lepapirozta, + regadó = 950e ft volt. abbol 465e ft csak a regadó volt. ebböl adodoan 485e ft volt az auto, ugy, h. az ismerösöm pénze is benne volt.
most vettem tartalékautot, ami alkatrészként lett megvéve, - szintén olaszbol, - csak maga az üzemképes auto 36e ft volt, de mire a garázsba került, mindennel együtt 170e ftban állt meg. muszáj volt meg venni, mert az autonkat összetörtük, és igy olcsobb volt, mint a megfelelö alkatrészeket megvettem volna a bontoban. amugy az egyik haver egy 2000-s évjáratú váltohibás dizel Mareát vett 500 euroért. érdemes külföldön nézelödi, autot venni. csak kérdés utána mire akarod használni. a keresgéléshez sok sikert!
22:39
köszönöm a lepontozást, ti már biztos nagyon-nagyon sok autót hoztatok be külföldről.
aki szerint nem biznisz, az egyszerűen vak.
amúgy meg kár kötekedni, P és E rendszám UGYANAZ!
csak itt mindenki olyan béna, hogy a reg.adónál van még mindig leragadva. emberek, millió kiskapu van, az első és legkönnyeb az SK cégautó. 70EUR-ért forgalomba helyezik neked a szlovákok.
rendőrök nem tudnak basztatni, olyan surmón parkolhatsz ahogy akarsz, akár jegy nélkül.
de köszi mégegyszer a lepontozást, ti biztos sokkal több autó behozásánál voltatok jelen.
p.ü.ben bárki kereshet ha érdekli valami.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!