Örököltem egy BMW 318i automata 1989-es jószágot. Szeretném megcsináltatni Kb. menyibe fog megállni?
Annyit tudok a történetéről,"Első kezes autó" hogy volt egy vezérmű szakadása akkor kapott egy komplett vaci új motort bele (azzota is 15e km van benne) és mogyoródnál ellet hagyva a kipufogója és kiszedték g katalizátorral együtt a maradékot. Ennyire volt hozzá nyúlva a több mind gyári alap benne. És ugye több mint 10 éve áll száraz garázsban. Én nem értek annyira a kocsikhoz Ezért kérdezném hogy kb mit kell rajta cserélni, megnézetni, gondolok: G kati ugye nincs, gumi set, fék set, szíjak, olaj csere, stb. és körülbelül menyibe fog fájni?
Röviden: Első kezes
kaszni futott 50e km "SE"
Vezérmű elszállt kapott egy új motort "1997 be" (15e km van benne)
És véletlenül ki lett szedetve a kipufogó G katalizátorral együtt.
És nem rákészülve, több mint 10 éve áll egy száraz garázsban.
Hogy álljak neki? Menyibe fog fájni kb?
Elsőre minden olajat kiengednék belőle, fék, váltó motorolaj. Újat bele. Vezérlés csere, 10 év állás nem tett neki jót.
Üzemanyagot kiszedni, vagy kiszívatni belőle.
Benzin pumpa és szűrő csere.
Meg egy új gyertya készlet. Ez után megpróbálnám beindítani.
Kb. ez elsőre úgy kb 200 ezer körül, de függ attól is, hogy honnan tudsz alkatrészt szerezni bele.
Aztán lehet foglalkozni vele.
Huh hát én azt hitem hogy alaphangon fél misi ...
Kellemes csalódás :)
Ja igen a csoda gép német papiros ... kivont forgalmú...
az úgy sacra még + ba menyi fáj magyarra le papírozni ? O.o?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!