Ha sleeper-t akarnátok építeni milyen típust választanátok?
Civic, és bele tudsz operálni egy H22 Vtec motort, Rendelsz az USA-bol bisimoto all-motor cuccokat hozzá. Agyig húzható szívóként.
Esetleg 4es golf 1.8T, csak külsőre lebutítani olyan alapkinézetre és ráírni, hogy 1.4, lemezfelni, persze
láttam egy lepukkant Ventot hahu-n, rozsdás lemezfelni, tróger spoilerezés, full koszos kocsi, hülye szín stb.
de volt benne 600 ló, nitro, meg összkerék, a kocsi meg kinézett egy 25 éves bontószökevénynek
amúgy van egy gsi corsám, 1.8 plusz van alatta egy elég jó kipufogó rendszer, ezzel is meg lehet lepni az embereket, mert sokan nem hiszik el, hogy ebben tényleg 1.8 motor van, azt hiszik hogy csak odaragasztottam :)
Mondjuk egy Volvo 940.
V6, hátul hajt és senki nem nézi ki belőle hogy mire képes.
A legegyszerűbb az lenne ha vennék egy olyan autót amiből van nagyon erős és hétköznapi gyenge változat is. Ebből megvenném a legerősebbet. Ezután a motor típusára utaló feliratot a hátulján kicserélném a leggyengébbére. A külső spoilereket is az egyszerűbb változatéra cserélném.
Ezután az országút elmegyógy harcosai vagy a cégautóval erősködő jampik és főleg az alázással szórakázó sleeperesek azt hinnék, hogy egy gyenge változatban ülök és meg akarnák mutatni mit tud alattuk a vas hogy utána elhencegjenek vele az interneten hogy mit aláztak már meg megint.
Közben a pedál enyhe érintésére már akkorát ugrana az autóm hogy visszavennének magukból jó időre és még talán keresnének egy pszichológust is.
Nem írok konkrét tipust mert sok autóból van nagyon erős és átlagos változat is.
Sleepert nem építeni kell, csak megvenni egy olyan típust, amiből van nagyon erős változat is, viszont nagyon ritka. Csak el kell tüntetni ugye minden jelet, ami utal a sok lóerőre.
Ilyen például az Opel Vectra C 3.2-es benzinmotorral, otthagyja a 3000-res Audikat, Merciket is ha kell. Vagy 4-es Golf 2.8-as motorral. Vagy ami a legdurvább, az ugye a 4.0-as W8-as Passat, bár azzal nem lehet nagy meglepit csinálni, mert mindenki megszokta, hogy már az 1.9-es TDI-k is nagyon mennek. De ha tényleg büntetni akarsz, akkor veszel valami régi modellt, ami az emberek szemében lepusztult, forgalomfenntartóként van elkönyvelve, ezek okozzák a legnagyobb meglepetéseket. Mondjuk egy kivül kopott, rosszul kinéző Mercedes W123-mat, 280-as motorral, azaz 185 lovas 2800-as benzines :D
Akár egy bme-vel is meg lehet csinálni. Venni egy 330i-t, felrakni rá a 316i típusjelzést, lecserélni a lökhárítókat és a fényszórót, és mehet a móka.
De a legjobb valami lenézettebb autó.
Pl az Opelt sokan kevésbé veszik számításba pedig nagyon jó és megbízható gépek.
Egy Bertone Coupe azok számára akik az átlagnál sokkal jobban ismerik az autókat már egy tisztelt autó. A Bertone coupe van 2 literes turbós változatban is. Ezt kell megvenni. Egy szép autó és az emberek nagy része mégis csak egy Opel Astrát lát benne teljesítményileg és emiatt képes nagy meglepetéseket okozni.
Egy kis chiptuningot még kaphat ésszerű határon belül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!