2 milió ft-ért ti milyen autót vennétek és miért?
Vacilálok hetek óta, hogy egy 2003-2005 közötti 200 le körüli benzineset vegyek, amit jó érzés hallani, menni vele,
Vagy egy 2009-10-es évjáratú keveset futott kismotoros dízelt ami eljár 5 literrel.
Húzogatom a pro/kontra érveket, de a szívem a 3000-es benzineshez húz! Tudom, nagy pénzpocsékolás lenne, de erre vágyom!
Ti hogyan cselekednétek és miért?
Ford Mustang de akkor már V8 és nagyobb köbcenti. A V8 az V8. Alább nem adnám egy vérbeli autóra vágyó helyében. Ebből megfelelőt leginkább külföldön fogsz találni de az ár tán épphogy elég lesz.
A másik variációnál japán dízel autót keresnék mert már dízelben is megbízhatóbbak mint a nyugati autók.
Ha nincs pénz egy jó Mustangra akkor erőautóban is japánt keresnék. Pedig nem is vagyok japánpárti de azt nem tagadhatom hogy velük járnál jól.
bírom az ilyen embereket,2000res meg 3000res benzines kell neki 200lóerővel de vacilál a kis köbcentis diesel-en mert az 5 litert eszik.
kapj a fejedhez haver,nincs lóvéd nagy köbcentis benzinesre,vegyél egy 1.6os szívó benzint oszt jóvan,benzines is meg nem is eszik sokat,neked való.
Ha számít a fogyasztás, akkor nem engedheted meg magadnak a nagy köbcentis autót.
2003-2005-ös 3000-es autónál a legkisebb tétel a fogyasztás.
Olajból dupla annyi kell, kerék méret 17-18 coll, 300 ezer forint egy garnitúra kerék rá, sokall drágább minden, a fék is nagyobb, drágább, mint a kommersz motoros autókra.
Ha ennyire számít a pénz, vegyél egy olyat, ami 5 litert eszik, és olcsó fenntartani.
A 3000-es benzines 12 litert fog enni átlagban, ha még is azt választod, arra készülj fel.
Mikor megláttam a kérdést, rögtön az jutott eszembe, hogy mire kell, mire akarod használni milyen élethelyzetben vagy.
Aztán tovább olvastam és láttam, hogy sikerült a két végletet megtalálni.
Nagyon nem mindegy hogy napi 200km-t autópályázol, vagy csak hétvégén kihozod a garázsból.
A 3000-es benzines nem fog neked 5 litert fogyasztani, de a bőven 10 fölötti az garantált. Így nagyon nem mindegy havi szinten, hogy 3000km-t gurulsz, vagy 60-at.
Láttam valaki emlegette a kerekeket. Értem a mondanivaló lényegét. De egy 2009-2010 körüli autón már teljesen általános a 16-17"-os kerék még egy Focus, Astra, stb szintű tömegautón is. A 2010-as kisdízelen is valószínű valami ilyesmi lesz, nem 13"-os "babakocsi" kerék.
Egyébként ha pl 17"-osból valami elterjedt gyakori méretről beszélünk, az ma már nem olyan vészes. Most vettem múlt hónapban én is 225/45R17-es gumikat Continentalból, tehát még csak nem is valami no-name kínai olcsó gumi. 112.000-ből megúsztam a garnitúrát.
Egy nagy motornak mindig nagy lesz a karbantartási költsége is.
Egy kis dízelnek sose lesz ekkora a szervizszámlája:
Ez csak olajcsere, vezérlés csere+pár apróság, semmi nagy javítás.
Ez még pár éve volt, mikor még 25% volt az ÁFA, illetve azóta magasabb a márkaszerviz rezsióradíja is, szóval bőven 500 ezer felett lenne a mutatvány.
Egy dízelen ennyiből rendbe rakja amit kell, és olcsón elautózik vele sokáig.
Ha meg nem gond neki, hogy néha zsebbe kell nyúlnia, akkor lehet élvezni a luxust.
Csak azért írom, mert a kérdező a fogyasztás miatt fél, akkor nem lesz pénze karbantartásra se, anélkül pedig csak lelakja majd valószinüleg.
Egy tehetős ember másképp gondolkodik, aki tényleg erre vágyik ott nem lesz kérdés, hogy kis dízelt vegyen, vagy nagy benzinest...
9.
Ez nem a teljes anyagár, csak a 3 oldalas számla 1-ik példánya.
Olyan 200 ezer mindennel együtt csak a vezérlés, a többi a munkadíj, plusz a többi dolog cseréje.
Az 1.9 pd tdi-t meg ki lehet hozni 60 ezerből, ha nem márkaszervizbe viszed.
Az enyémet olyan 100-ból lehet kihozni minimum, ha magamnak csinálnám, csak nagyon nagy szívás megcsinálni, elejét lebontatni, meg kéne hozzá sok célszerszám, stb. Nem olyan egyszerű mint az 1.9-nél, és könnyű elrontani.
De még mindig jobb, mint a lánc, mert az megy 400-450 ezret, aztán ko, főleg hogy az új motorokon már hátul van a vezérlés.
Nekem a szíj cserét, meg a többi dolgot, amit ilyenkor kell 120 ezrenként elég elvégezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!