Hengerfej, vagy nem?
Vásároltam kb félève egy 2002-es asv dizel seat leont, egészen addig nem volt vele probléma mig megnem lett okosítva picit. 6-8 ezer kilométerenkènt besipolt hogy a kiegyenlítöben kevés a viz, kèsz lett a szoftveres okosítás, igen kicsit magasabb fordulaton kezdtem használni, élveztem az elönyeit.... 5-6száz kilométerenként kell mostmár utána tölteni a víznek.. Egy nap gondoltam bedugom müszerre megnèzem mi történik akkor amikor elmegy a viz. Sajnos forralja, de csak magas fordulaton ès a forrás miatti tulnyomás megy ki a kiegyenlítö biztonsági szelepén. Ahogy láttam valaki màr megkinálta valami 2 forintos tömítö folyadékkal, tehàt kimostam, sajnos a hiba még mindig fent áll, termosztát ventillátor kapcsolò és hömèrséklet szenzort cseréltem, most valamivel jobb a de venti nagyon sokszor bekapcsol és néha néha igy is kitolja a vizet a forráss miatt.. A hiba 3 ezeres fordulat kornyékén jelentkezik és képes feltolni 116 fokig. Arra gondoltam hogy a mostanában cserélt nem tul márkás vizpumpa nem szállít elég vizet, vagy a radiàtorban nem elég nagy az àtfolyás ezért magas fordulaton beforr, lehet ebben valami igazság, vagy ez tuttira hengerfej?
Az uj hütöm megvan holnap kerül beszerelésre.
Angliában lakom kedves utolsó... Amúgy update.
70fokos termosztát 85 fokos ventikapcsoló ès a viz megmarad!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!