Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hengerfej, vagy nem?

Hengerfej, vagy nem?

Figyelt kérdés

Vásároltam kb félève egy 2002-es asv dizel seat leont, egészen addig nem volt vele probléma mig megnem lett okosítva picit. 6-8 ezer kilométerenkènt besipolt hogy a kiegyenlítöben kevés a viz, kèsz lett a szoftveres okosítás, igen kicsit magasabb fordulaton kezdtem használni, élveztem az elönyeit.... 5-6száz kilométerenként kell mostmár utána tölteni a víznek.. Egy nap gondoltam bedugom müszerre megnèzem mi történik akkor amikor elmegy a viz. Sajnos forralja, de csak magas fordulaton ès a forrás miatti tulnyomás megy ki a kiegyenlítö biztonsági szelepén. Ahogy láttam valaki màr megkinálta valami 2 forintos tömítö folyadékkal, tehàt kimostam, sajnos a hiba még mindig fent áll, termosztát ventillátor kapcsolò és hömèrséklet szenzort cseréltem, most valamivel jobb a de venti nagyon sokszor bekapcsol és néha néha igy is kitolja a vizet a forráss miatt.. A hiba 3 ezeres fordulat kornyékén jelentkezik és képes feltolni 116 fokig. Arra gondoltam hogy a mostanában cserélt nem tul márkás vizpumpa nem szállít elég vizet, vagy a radiàtorban nem elég nagy az àtfolyás ezért magas fordulaton beforr, lehet ebben valami igazság, vagy ez tuttira hengerfej?


Az uj hütöm megvan holnap kerül beszerelésre.



2016. jún. 10. 07:39
1 2
 11/11 A kérdező kommentje:

Angliában lakom kedves utolsó... Amúgy update.


70fokos termosztát 85 fokos ventikapcsoló ès a viz megmarad!

2016. júl. 12. 21:51
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!