Turbobenzin de melyiket?
Sziasztok!
Autóvásárlást tervezek,de nem szeretnék nagy autót , viszont 60lóerős szivóbenzint sem.
Megmondom öszintén kicsit viszont tartok a turbós autóktól, az esetleges nagyobb javitási költségek miatt.
Az lenne a kérdésem a turbócserén/javításon kívűl, vannak más olyan költésgek(javítandó, cserélendő alkatrészre gondolok), amik eltérnek a szívóbenzinesektöl?
Illetve melyit turbós Motor megbizhatóbb?
A TSI-kröl nem sok jót hallok , esetleg a Fiat T-Jet motorja ? Vagy a Mitsubishi MiVec Turbo?
Bárkinek bármilyen tapasztalata van ezekről vagy úgy összességében a turbóbenzinesekről , kérem segítsen nekem.
Előre is köszönöm.
A
Mennyid van rá?
Egyébként a TSI sem olyan rossz. Csak ugye a sok hozzá nem értő hatja, hogy szar, mert egyszer leírta valaki valahol.
A TSI-knek a gyenge pontja a vezérlés, méghozzá azért, mert olajnyomás feszíti, ha szar olajat raknak bele és/vagy ritkán cserélik akkor azt a vezérlés sínyli meg.
A másik kettőről nem tudok nyilatkozni, Fiat-ot nem erőltetném.
De majd itt el lesz magyarázva okosba, hogy a szívó Honda jobban megy mint a Turbós német/olasz;)
Egyébként a turbó a lényegi plusz hibalehetőség, de azért azt se úgy kell elképzelni, hogy hetente szétesik. Ha megnézeted hozzáértővel a kocsit akkor azért kicsi az esélye, de ha mégis megtörténik, akkor megcsináltatod és utána a turbóra többet nem lesz gondod.
Meg meleltte a kokszosodás stb. Végül is nem kölségesebb cseppet sem mint egy sima szívóbenzin.
1,4-1,6 körüli szivobenzines autókból is simán kijön 100-140LE, az bőven több mint 60, és még a turbo sincs ott mint hibaforrás.
Vegyél egy 1.9 tádit(90-110-130 le) , az a világ teteje és minden autónál jobban gyorsul és természetesen 1 tankal körbe utazod vele az egyenlítőt :D
Viccet félretéve
Tényleg van jó pár 150 le körüli szívóbenzines autó , akár lehet honda is de Mitsubishi mazda toyota
Nekem egy 2.0 mazda 6 van az már szerintem elég dinamikus nincs benne turbó kettőstömegű se magasnyomású rendszer ami ugye tönkremehet benne és az nem túl pénztárca kímélő dolog.
Ilyen összegből TSI-t szerintem ne vegyél, azokból a 2012 utáni modellek jók, javították a gyermekbetegségeket.(A kokszolódás igazából azért probléma, mert alacsony fordulaton is húz, ezért nem pörgetik ki a motort sose a tulajok, megfelelő kezekben nincs semmi bajuk, és meg lehet spórolni egy motor szétszedést.)
Egy sima 1.6 szerintem jó lenne, ennyiért vannak jó Ford Focusok, amikből van 116 lovas is.
A Fiat motorjaihoz nem értek, arról nem tudok nyilatkozni.
Valóban vannak erős 2 literes szívó benzinesek 140-250 le ig
Jok lehetnek a ford st modellek ,csak nagyon körültekintőnek kell lenni vásárlásnál mint mindig
Mitsukat csak akkor ajanlom ha nem gond,hogy 8-10től ha kicsit odalepsz 16-20 l/100km ala nem fogod levinni a fogyasztast ,mert azok mind 240-300 le körüli 4wd autók, kiveve a colt turbo, de az kicsi sztem :)
Amit tudok ajanlani
Accord 2.0 155 le (nyilvan nem fog ugy menni mint egy 200 le tfsi)
Avensis 2.0 vvt-i 145 le
Mazda 6 2.0 143 le
Elég dinamikusak már ezek is ,de ha turbós kell ...akkor
Golf 4,5 - 2.0 gti 200 le körül
Seat leon r 180 le
Az is jó lehet amit írtál fentebb a kérdésedbe fiat1.4 turbók 140 le
VW tfsi motorjai , csak itt figyelni kell kicsit jobban ,mert ezeknél a motoroknál a leg gyengébb láncszem az előző tulaj .. mennyire tartotta karban
Akkor a mitsu colt turbo jo választás lehet neked :)
Egyébként rendkívül megbízható kis autó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!