Első autónak megfelel?
Sziasztok!
Első autóm vétele előtt állok és kérdezném a hozzá értőket, hogy ez az autó megteszi ELSŐ autónak?
Tippek, hogy mire figyeljek vásárláskor?
Ha esetleg tudtok jobbat maximum 1.200.000ft-ig akkor osszátok meg velem!
Előre is köszönöm!
Ez egy normális választás. A hátsó kerékíveknél kell ellenőrizni a rozsdát mert ezek az Opelek 12-13 évesen szoktak elkezdeni rozsdásodni. Ha még nem rozsdás akkor meg lehet venni csak kell egy üregvédelem és lefújni az alvázát alvázvédővel is hogy további 5 évig biztosan védve legyen. Nem drága egy ilyen kezelés és megéri.
Amúgyis el kell vinni átnézetni vásárlás előtt és akkor a szerelő megnézi hogy motorikusan milyen állapotban van. Klímát és hűtést és fűtést is ellenőrizni meg hogy rendben nyit és zár és nem ereszt a fűtéscsap. Ha ezekkel minden rendben akkor egy tartós olcsón fenntartható megbízható autó.
#3 Igen.
Ja és fontos megnézni festékvastagság mérővel, hogy volt-e törve és, hogy hol.
Opelnál egyre nagyon figyelj, az pedig az olaj.
Nivó pálcát nézd meg. Ha min és a max között van, akkor jó. Ha túl közel van a maxhoz, akkor után lett töltve az olaj. Vgayis eszi az olajat. És akkor annak a kocsinak vége.
Fontos még, hogyha jó az autó ezekkel a költségekkel számolj, teljes vezérlés csere, olaj, váltóolaj csere. Ez kb olyan plusz 100 ezerbe lesz.
Amúgy azért arra készülj fel, hogy 75 lovas!
De öt év alatt a típus hibák zömét kiköszörülték. Nem úgy mint, mondjuk egy másfél éve már gyártásban lévő 7-es BMW-nél. ;)
#5 Csak így tovább! Egy ép eszűen új autót vásárlot támogassunk!
Nekem első három autóm halálkaraván volt kicsiben. - de ésszel vezettem.
Vonakodva hiszem el, hogx ilyen kevés km-t futott, minden esetre az 1.7 es isuzu motor, megfelelő karbantartás mellett elnyűhetetlen...
Az én caravanom 2004-es, első tulaj vagyok, szeretem azt az autót, mára nem munkaautónak, hanem azzal szaladgálok ha közelre megyek, de ezzel indult be a vállalkozásom.
20- ezrenként csináltattam egy olajcserét, 100-130ezrenként egy komplett vezérlés cserét, jelenleg 530.000 a km állásom, de a mai napig ugyan úgy megy a kicsim, mint újkorában... 75 ló nem egy hatalmas ménes, de dízelben kb ugyan azt az élményt adja 100 alatt, mint egy 100-110 lovas benzin, a nyomaték miatt ugye...
Az 1.2milliot egy kissé sokallom érte, 7-800 közt már meg lehet kapni ezt az autót.
Pont 1 hete cseréltettem olajat meg vezérlést, összesen 110.000-ret fizettem.
Kevesen tudják de a motor tartó bölcső hajlamos szétrohadni, na azt mindenkép nézzétek meg, ha újra cseréled, az húzós ár, bontottból is munkaköltséggel együtt 60.000 körül van... Sokat vezettem németországban, aztán ott a só megzabálja gyorsan.
Hát az előttem szólók leírták már a lényeget. Jó kis autó ez, de a konkrét példányt meg kell nézetni hozzáértővel alaposan.
Még annyi, hogy a km nem valószínű, hogy valós lenne.
Ennyi pénzért egyébként kapnál már igen jó, erősebb Golf/Passat TDI-t, amitől azért az Opel messze van szinte minden téren (Astra G-t cseréltem Golf-ra)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!