BMW 5-ös E39-es 800 ezerért?
Első autómat egy komolyabbra cserélném. Szerettem a kis Astrát, de már valami komolyabbra vágyom, főleg mert egyre többet utazom, és a fizetésem már van olyan szinten, hogy fent tudnék tartani valami komolyabbat is.
Már kiskoromtól BMW mániás voltam, azóta vezettem is párat, és ez csak megerősített ebben. Az E36 és E39 a kedvenc típusaim (azok közül legalábbis, amik elérhetőek lehetnek számomra a közeljövőben).
Összekapartam a hónapok során 400 ezret, és a kis Opel is elment a múlt héten 400 ezerért, így 800 ezrem lenne autót vásárolni, esetleg névre írással együtt 850.
A kérdés tehát: megéri-e ennyiért E39-es ötös BMW-t keresni, lehet-e találni napi használatra alkalmas, nem lelakott, benzines példányt (a dízeleket nem szeretem)?
Nem kell nekem, hogy tele legyen rakva extrákkal, meg M-packetes legyen, tudom, hogy azok 1 millió felett kéretik magukat. Olyan kell ami viszonylag szép, de főleg műszakilag rendben van.
Mennyi továbbá egy ilyen autó szervizköltsége, és mennyire megbízható? 520i, 523i játszik leginkább. Ha esetleg tud valaki a típushoz értő, nem irreális árakon dolgozó szervizt Budapest környékén, azt is megköszönném!
Akinél úgy vetődik fel a BMW vásárlás, hogy az első kérdések között a "mennyi?" ki van hangsúlyozva, annak sok, nagyon sok.
Le is írtad, hogy már a vásárlással túlköltekeznél, az autó fenntartására semmi tartalékod nem marad, s 800ezezrét nem könnyű olyan BMW találni, amire biztosan nem kell költened - másfél millióért sem, ezért kell olyan áron megvenni, hogy legyen némi tartalék arra is, ha netalán költeni kell rá.
A BMW prémium autó, ami egy Opelnál megvan 50 ezerből, az BMW-nél bőven dupla áron van.
És bizony az M-s BMW-k össze van rakva rendesen. Azok megbízhatóbbak.
Amúgy ennyiért kb. egy 97-98-s BMWt kapsz.
A legtöbb oldalon 1,5 milliónál kezdődik egy normális.
Persze nagyon függ, mennyire foglalkozott vele az előző tulaj.
Az előzőnek igazat adok de a prémiumot ne úgy értsétek hogy hanyatt kell esni tőle. Mert a prémium jelző nem az autók közötti helyére utal. Hanem itt most az árazásra. Csak azért írtam mert jönnek majd a szokásos köpködők.
A prémium az árazás ami azt jelenti hogy használtan is drágább mint pl egy Opel és az alkatrész árai is drágábbak. Hogy jobban értsék mások amennyiért egy jó Opelt kapni azért roncs bmw van. Ezzel nem Opelt akarom ajánlgatni de az igaz hogy 800ért sokkal fiatalabb patika G astra kapható viszonyítás képpen.
Az E39et már 1995 óta gyártják ezért a legrégebbi talán elfogadható 20 éves példányok ha van ilyen belekerülhetnek 800.000 forintba de ez még mindig az alja ami éppen még használható. 20 évesen meg nem biztos hogy nem kell majd sokat rákölteni ami miatt nem biztos hogy jó ötlet ilyen autót venni.
E36ban inkább vannak jobbak ennyi pénzért. Keresni kellene egy gondozott E36ot.
6-os, muszáj volt valamit írj, hogy ne hallgass?
SZÍVÓBENZINES autókról beszéltünk, milyen turbót emlegetsz? Sorhatos motornál meg soha nem romlik el a lendkerék.
Köszönöm az eddigi válaszokat, szinte meglep, hogy a többségük értelmes. Ment is ezekre a zöldkéz.
Azóta én is olvasgattam, talán az E36 tényleg jobb döntés, nem írnak sok jót az E39 költségeiről.
Én egyetlen egy ilyen típust vezettem, az pedig 540i volt. Az persze lépett, de marad az álmaimban :)
Ennek ellenére nagyon megfogott, maga a forma, az egész úgy ahogy van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!