A Japán autók tényleg jobbak értem ezalatt a megbízhatóságot mint az európai társaik?
Autó vásárlás előtt állok
Audi a4 2004-2005
Vw passat 2004-2006
Mercedes c 2002-2004
Toyota Avensis 2003-2006
Nissan Prinera 2004-2006
Honda Accord 2003-2005
Mazda 6 2003-2007
Benzinesek jöhetnek szóba ,diesel nem érdekel... A felsoroltak férnek beke a keretembe 1.5 - 2millio ft ig
Ismerőseim a japán autókra akarnak rábeszélni
Vélemények ?
Szerintem igen ,
Nálunk a családban csak japán autók voltak Nissan cherry1.3 gl benzin 85-93ig .. primera 93-2014 ig megvolt 1.6 benzin közbe parhuzamba 2001-máig corolla
Es accord 2004-máig .. soha egyik egy percet nem töltött szervizbe a kötelező szervizeken kívül.. de ott is csak olajat cseréltek .. szűrő...stb
Én csak jot tudok elmondani a japó gépekről
Viszont nagybatyjamnak VW golf 3 1.9 tdi volt joparszor szervizbe... addig kolcson corollankal járt most van neki agy golf 4 1.9tdi ujonan vette ,azzal eddig még semmi igaz van vagy 38 ezer km benne es van egy peugeot 206 1.4 hdi ...azzal szinten voltak bajok jócskán sajnos ...
Újként lettek véve tdi , azért hasonlítom össze,mert ezek voltak szűk családon belül :)
Egyebként a primerat 550 ezerrel adtuk el bontatlan motorral :)
Cherryt is szint ugy bontatlan motorral adtunk el 300-320 ezer kornyeken volt benne ..mostaniakban még nincs annyi corolla 200 ezer 0 hiba accord 143 ezer 0 hiba ezek is ujkent lettek vásárolva
3 golf tdi be 350-400 e körül jöttek a hibak ha jol emlekszem
Minden autó jó autó. A Mercedest tartom talán a legjobbnak, ennek ellenére még csak nem is ültem benne.
Harminc éve csak japán autóm van, ebből 25 éve csak automata.
ez alatt a harminc év alatt volt vagy hat kocsim, de csak tavaly kellett szervizbe mennem a kicsikével.
az automata váltók soha nem romlottak el.(mert japó)
Nissan
Subaru
Honda
Mazda
Toyota
Isuzu
Suzuki
mind kiváló.
Ugyan nekem csak két autóval van tapasztalatom, és azt kell mondjam, hogy a Japán jobb.
Mindkettő alapautó, egy Seat és egy Mazda. A Seatot újonnan vettük, mert azt gondoltuk az új autó jó autó. A Mazdát, meg azárt vettem, mert az újra ráment a gatyánk is és igazán sose volt jó. Nem kényelemre és extrára gondolok - csak úgy általában hiba jelzés és költséges javításokra.
A Seat fűtött garázsban hétvégi autóként tartva, a Mazda 5. tulajtól 14 évesen százszor megtekert órával lett vásárolva. A VW technika vitte a pénzt, úgy évi checkengine befigyelt, ami rendszerint cserét igényelt. Ezzel szemben a Mazda egyszer járt a 10 év alatt diagnosztikai központba. Mondjuk úgy alapjárat finomhangolásra.
Mint autó jó a német technika, de ha egy alap kis autót nem tudnak 3 év gondtalan használatra tervezni, mit is várhatnék egy komolyabb modelltől? Tudom a logika túlságosan egyszerűsít, de építtetnél házat olyan kőművessel aki a kerítésedet se tudta felhúzni?
A japánok is azért tűnnek olyan jónak, mert mind egyszerű benzinesek, ritka bennük a dízelmotor, viszont azokkal már van is probléma. Míg a német autók 90%-a dízel. Viszont a németekből is a benzinesek nagyon jók és agyonüthetetlenek, főleg a VW-Audit veszel, olyat, ami még nem FSI. A Merciket annyira nem ismerem.
VW-ből érdemes venni ebből az évjáratból 1.8 turbóst, 2.0 szívóbenzint, esetleg a 2.8 V6-ost (nem tudom milyen erős autó kell). 2 millióért benzines motorral újszerű Passatot veszel fullosan.
Audi A4-ben szintén 1.8T, 2.0 benzin, meg ebben még van a 3.0 V6 benzin is, ami szintén nagyon jó motor lett. Vagy van 2.4-es is. Persze az 1.6-osok is nagyon jók, de szerintem túl gyenge.
Én mindenképpen a németre beszélnélek rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!