1.8 vagy 1.6 benzinest vagy egy 1.9 tdi-t lehet jobban tuningolni?
Kormol... Ha olyan autód lesz, akkor remélem belefulladsz a füstödbe.
Meg kétlem, hogy meg tudnád oldani, hogy átmenjen műszakin, ha azt sem tudod, hogy egy szívóbenzines autón nincs mit tuningolni.
Mennyid van rá?
Mert ha veszel egy hulladék dízelt az sokkal zsebbenyúlósabb lehet, mint egy szívóbenzin.
Én dízel párti vagyok, de azt mondanám, hogy várj még, gyűjts pénzt. G2-t már csak hobbi autónak érdemes venni, akkor meg inkább benzines. Hacsak nem építesz bele egy 200+ lóerős TDI-t, ami megint elég erőteljesen pénz kérdés.
Én a helyedben G3-at, de még inkább G4-et vennék.
16-os vagyok megint.
Szóval mennyi az annyi?:)
Egyébként ha pénzed nincs akkor szivóbenzin. Az a legigénytelenebb, legkevesebb hibalehetőséget hordozó autó alapvetően. Na meg ha pénzed nincs elég akkor abból kapsz a legolcsóbban talán jót.
Viszont igazi GTI-t nem fogsz kapni fillérekért szintén.
Na meg ha veszel egyet, akkor egy komolyabb teljesítményemelés előtt kb ki kell pakolni a kocsit, kilakatolni, telibe fényezni, hogy a karosszéria bírja utána.
Az utak mindenhol szarok. Ültetni 60/40-nél többet nem nagyon érdemes sehol fixen. Airride meg többe kerül, mint a kocsi;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!