1.8 vagy 1.6 benzinest vagy egy 1.9 tdi-t lehet jobban tuningolni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kormol... Ha olyan autód lesz, akkor remélem belefulladsz a füstödbe.
Meg kétlem, hogy meg tudnád oldani, hogy átmenjen műszakin, ha azt sem tudod, hogy egy szívóbenzines autón nincs mit tuningolni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mennyid van rá?
Mert ha veszel egy hulladék dízelt az sokkal zsebbenyúlósabb lehet, mint egy szívóbenzin.
Én dízel párti vagyok, de azt mondanám, hogy várj még, gyűjts pénzt. G2-t már csak hobbi autónak érdemes venni, akkor meg inkább benzines. Hacsak nem építesz bele egy 200+ lóerős TDI-t, ami megint elég erőteljesen pénz kérdés.
Én a helyedben G3-at, de még inkább G4-et vennék.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
16-os vagyok megint.
Szóval mennyi az annyi?:)
Egyébként ha pénzed nincs akkor szivóbenzin. Az a legigénytelenebb, legkevesebb hibalehetőséget hordozó autó alapvetően. Na meg ha pénzed nincs elég akkor abból kapsz a legolcsóbban talán jót.
Viszont igazi GTI-t nem fogsz kapni fillérekért szintén.
Na meg ha veszel egyet, akkor egy komolyabb teljesítményemelés előtt kb ki kell pakolni a kocsit, kilakatolni, telibe fényezni, hogy a karosszéria bírja utána.
Az utak mindenhol szarok. Ültetni 60/40-nél többet nem nagyon érdemes sehol fixen. Airride meg többe kerül, mint a kocsi;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!